Otvoreni seminari
Naziv seminaraSpecijalist za prodaju - Prodajni razgovori
Predavač
Snježana Kupres
Iz programa seminara
U interakciji sa potencijalnim i postojećim klijentima, kupcima, korisnicima važno je graditi odnos razumijevanja, a što je preduvjet za dugoročnu suradnju. Suradnja sa kupcem se temelji na uključivanju kupaca u proces kako bi zajednički kreirali koristi i vrijednost u skladu sa njihovim najvažnijim potrebama i očekivanjima. Odnos se gradi kroz verbalnu i neverbalnu komunikaciju i zahtjeva fokus i iskreni interes za sugovornika. Prodajni razgovor je komunikacija sa jasnim ciljem. Cilj prodajnog razgovora je zaključiti prodaju. Prodajni razgovor odvija se kroz nekoliko faza. Od faze educiranja i osvještavanja klijenta, preko poticanja potrebe za proizvodom ili uslugom do zajedničkog kreiranja rješenja/solucije koji vodi zatvaranju prodaje.
Teme:
-
Aspekti komunikacije - verbalna, para verbalna, neverbalna komunikacija
-
Komunikacija sa ciljem i svrhom - usmjeravanje komunikacije u željenom smjeru
-
Rapport - kako graditi dobre odnose i stvoriti ozračje razumijevanja sa sugovornikom
-
Faze prodajnog razgovora:
-
Faza istraživanja situacije u kojoj se kupac nalazi i problema sa kojima se suočava
-
Faza poticanja potrebe kupca za rješenjem
-
Faza poticanja na prihvaćanje ponuđenih solucija i zatvaranje prodaje
-
Up selling, Cross selling
Vrijeme
srijeda, 13.10.2021. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar