Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Prelazak na Google Analytics 4 - novi pogled na vaše podatke

Predavač

Robert Petković

Svrha seminara

Od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se neće moći vidjeti u „starom“ sučelju, ali će biti dostupni u novom analitičkom proizvodu - Google Analytics 4. Najveći izazovi kao i problemi nastat će upotrebom novog alata, koji ne preuzima podatke „starog“ Analyticsa, ali prikazuje nove podatke na sasvim nove načine, koji su postojećim korisnicima Google Analyticsa manje razumljivi.

Google Analytics je alat koji se koristi za praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti, a na temelju točnih podataka koje generira, lakše je donijeti i procijeniti poslovne odluke.

Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka (o posjetiteljima, web stranicama i sl.), možemo zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije treba poboljšati, a u svrhu ostvarivanja poslovnih ciljeva.

Kako navodi Google, novi Analytics prikuplja podatke web-lokacija i aplikacija radi boljeg uvida u korisničko putovanje, koristi događaje (events) a ne prikaze stranica kao osnovu svih metrika, te uključuje kontrole privatnosti (mjerenje bez kolačića, bihevioralno modeliranje i modeliranje konverzija) za točniji prikaz podataka svih korisnika. Na radionici možete doznati koje vas promjene očekuju u novom sučelju GA4, kako se što prije i lakše prilagoditi na nove postavke, kako doći do poznatih izvještaja i odgovora na pitanje, kao i vidjeti primjere nekih novh izvještaja.

Namjena

Seminar je namijenjen vlasnicima biznisa, direktorima, voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.

Način realizacije

Power Point prezentacija koja se naslanja na realne primjere iz prakse i iskustva predavača. Polaznicima će biti prikazana izrada i definiranje Google Analytics izvješća.

Iz programa seminara

  • Što je Google Analytics 4 (GA4)?
  • Usporedba „starog“ i „novog“ sučelja
  • Koje izvještaje nudi „stari“ Analytics, a koje „novi“?
  • Koje promjene donosi i kako iskoristiti prednosti koje nudi?
  • Kako se pripremiti za novo sučelje?
  • Kako izraditi i postaviti račun za GA4?
  • Na koji način prilagoditi GA4 za poslovanje?
  • Kako čitati izvještaje i analitike?
  • Kako je regulirana privatnost podataka?
  • Primjeri starih izvještaja i kako izgledaju novi
  • Pitanja i odgovori sudionika

Predavač

Robert Petković stručnjak je za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u svemu vezano uz web. Karijeru je započeo kao web developer a posljednjih 10 godina proveo je kao jedan od najistaknutijih analitičara u regiji. Studirao je psihologiju te su njegova prva praktična znanja na fakultetu bila vezana uz kreiranje i provođenje eksperimenata, obradu, analizu i interpretaciju dobivenih podataka. Nakon godina iskustva u izradi web stranica, svoje interese usmjerio je na analizu ponašanja korisnika, uspješnosti kreiranih sadržaja i poboljšanje uspješnosti svih webova na kojima surađuje. Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu, Agrokoru i agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a trenutno je direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi. Jedan od rijetkih stručnjaka u regiji Balkana koji svakodnevno koristi Analytics te surađuje s vodećim svjetskim stručnjacima na području digitalne analitike. Trenutačni profesionalni izazovi su mu napredna implementacija Google Analytics-a pomoću Tag managera, Enhanced Ecommerce, Growth hacking, integracija online i offline podataka i sve što vole analitičari.

Vrijeme

petak, 14.10.2022. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1506,90 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. (250 EUR)

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Prelazak na Google Analytics 4 - novi pogled na vaše podatke
Vrijeme petak, 14.10.2022. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.