Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Pisanje za web

Svrha seminara

Ponuda i potražnja seli se na internet i zato je izuzetno važno kako komuniciramo s našim kupcima preko interneta. Na ovom seminaru naučit ćemo kako oblikovati tekst koji će biti lako i brzo čitljiv na internetu, kako sadržajem privući nove kupce, kako uspješno kreirati content marketing strategiju, kako SEO optimizacijom povećati vidljivost naše web stranice na tražilicama, jer prva mjesta dovode nove klijente i poslove. Sudionici će se na praktičnim primjerima upoznati sa najčešćim pogreškama i jezičnim zavrzlamama na internetu.

Namjena

Seminar je namjenjen svima koji pišu i uređuju internetski sadržaj za svoje kompanije, te stručnjacima u marketingu i prodaji.

Način realizacije

Prezentacija, praktični primjeri, case study, interaktivna komunikacija po principu pitanje/odgovor iz neposredne prakse.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I Novinarski aspekti

  • Specifičnost pisanja na internetu
  • Primjeri dobrog i lošeg pisanja na internetu
  • Odlike dobrog stila
  • Kriteriji dobrog pisanja
  • Struktura teksta – pravila struke

II Kako pisanjem privući klijenta i povećati prodaju – Content marketing

Dolazi nova era marketinga, era Content marketinga, prema Forbesu, taj oblik marketinga će u 2014. godini apsolutno dominirati. Content marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja na internetu kojim ćemo privući posjetitelje:

  • Ponašanje potrošača  - što sve statistike govore o današanjem kupcu?
  • Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
  • Što je srž content marketing strategije?
  • 5 faza content marketinga
  • Kako implementirati content marketing uz što manje novca?
  • Koji su sve formati/kanali content marketinga: web stranica, blog, društvene mreže, e bookovi, infografika, webinari?

III SEO optimizacija

Google je objavio pravila SEO optimizacije po kojima možete oblikovati svoje webove i tako povećati broj organskih posjeta na svoj web sa Googlea. Tražilica Google ravnopravno i neutralno gleda na sve rezultate koji konkuriraju za prva mjesta. Tko će točno biti prvi određuje svojim unutarnjim algoritmima. Biti prvi na tražilici za određene ključne riječi izuzetno je značajno. Prva mjesta trenutno dovode nove klijente i poslove, ali samo onima koji znaju optimizirati svoje webove na način na koji to Google traži.

  • Kako treba oblikovati svoju web stranicu za povećanu SERP (Search engine ranking positions)?
  • Off site SEO – značaj, metode, alati – Što je to „internet demokracija“ i kako ona utječe na vašu poziciju na tražilici?
  • Ključne riječi – kako izbjeći najčešće greške?
  • 7 pravila dobrog teksta sa stajališta SEO optimizacije

IV Pisanje za web - Hrvatski jezik u pisanju

  • Standardni jezik, razgovorni jezik, šatrovački jezik
  • Anglizmi (prevedeni, neprevedeni, loše prevedeni)
  • Analiza pogrešaka na internetu (sadržajnih, gramatičkih, pravopisnih)
  • Najčešće pogreške u pisanoj komunikaciji (uzroci i posljedice)
  • Jezična razumljivost, pravilnost i jasnoća u pisanim tekstovima
  • Kako unaprijediti vlastito jezično znanje?

Predavač

Mirjana Fijolić školovala se u Zagrebu, Londonu i SAD-u. Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti, novinarstvo i politologiju. Dodatno se školovala na London School of Economics u Velikoj Britaniji te radila u Westminsteru (britanskom parlamentu). Sudjelovala je u prestižnom programu stipendija američke vlade. Nakon dugogodišnjeg rada u novinarstvu i odnosima s javnošću svoj profesionalni interes usmjerila je i na Internet marketing. Trenutno pohađa magisterij iz marketinškog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Profesionalno iskustvo stekla je radeći kao novinarka na televiziji, radiju i novinama. Nakon pet godina rada kao stručna suradnica u Hrvatskom saboru u Odjelu za odnose s javnošću i Odboru za međuparlamentarnu suradnju pri Vijeću Europe preuzima mjesto voditeljice Ureda za odnose s javnošću regionalnog ureda Svjetske banke u Zagrebu. Predaje na VERN-u i drugim poslovnim školama. Pokrenula je portal za poduzetnike početnike www.mojbiz.com.

Ilija Brajković već je nekoliko godina aktivan na internetskoj sceni, a posljednje tri godine aktivno se posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u full-service agenciji za društvene mreže Akcija gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Hemingway bara, Suzukija i Alpro Soye. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12, Web::Strategija 15 i Weboo2013 s predavanjima o društvenim mrežama i content marketingu, prema anonimnim glasovima publike.

Siniša Gavrilović ima 12 godina iskustva u internetskom marketingu. Zadnjih 6 godina radi kao direktor u vlastitom obrtu za računalne i srodne djelatnosti trenutak.hr. Svakodnevni posao su mu SEO, SEM, Social Media Marketing, Online Marketing, Google AdWords, razrada SEO, osmišljavanje cjelokupnih kreativnih i medijskih kampanja na društvenim mrežama, AdWords kampanje za klijente različitih profila. Već par godina održava razne seminare i predavanja na skupovima i konferencijama.

dr. sc. Marko Alerić, docent je na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta, a predaje i na Katoličkom bogoslovnom fakultetu, Akademiji dramskih umjetnosti, Hrvatskim studijima. Stalni je stručni suradnik u emisiji Radio Sljemena „Hrvatski nas svagdašnji“. Predavač je u Zagrebačkoj banci d.d., Allianzu d.d., Poslovnom učilistu Experta , u Društvu poslovnih tajnica i Hrvatskoj udruzi poslodavaca. Autor je priručnika „Poslovni jezični savjetnik“ koji je izdala Hrvatska gospodarska komora 2010. (I. izdanje) i 2011. godine (II. izdanje). Objavljuje mjesečni prilog u časopisu Poslovni savjetnik.

Vrijeme

četvrtak, 8.5.2014. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Pisanje za web
Vrijeme četvrtak, 8.5.2014. od 9:00 do 16:30

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.