Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Oglašavanje na Googleu - osnovni modul

Svrha seminara

Max.broj polaznika: 20

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv i snažan rast prodaje. Bez obzira nudite li uslugu ili proizvod i bez obzira prodajete li se lokalno, globalno ili ciljano samo u nekim državama ili regiji.
Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Google-u, najvećoj Svjetskoj tražilici.  Da bi znali izvući najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja sustava.

Na ovom seminaru ćete naučiti pokrenuti kampanju i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete mjerljive povrate praktično odmah.
Ako već koristite Google AdWords oglašavanje ili Vam to netko radi, jeste li sigurni da to ne može biti efikasnije? Želite li razumjeti sve brojke koje se tamo mogu pročitati?
Ovaj seminar će Vam pomoći da dosegnete potencijalnog kupca kada traži Vaš proizvod ili uslugu uz najmanje moguće troškove. Ako se već oglašavate Google AdWords-om ili Vam netko upravlja kampanjom, naučiti ćete koja pitanje treba postaviti na temelju kojih brojki. 

Namjena

Ukoliko nemate na raspolaganju beskonačan proračun za oglašavanje ili povećanje prodaje onda je ovo seminar za Vas. Naučiti ćete kako efikasno ulagati u Google AdWords sustav tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate. Naučiti ćete 'čitati' što Vaši kupci žele i gdje to pronaći.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje jedne Google AdWords kampanje, izravan pristup internetu i alatima koji mogu značajno pomoći u optimizaciji. NE trebate nositi svoj laptop! Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 - 16: 00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Neki trikovi u Google tražilici koje niste znali
  • Postavljanje i pokretanje Google AdWords kampanje
  • Što je to Adgrupa, oglas i ključna riječi i kojim alatima naći najbolje pojmove
  • Kako napisati dobar oglas uz dobru ključnu riječ
  • Saznati ćete što je remarketing, DSA, RSLA, EXACT, CTR, CPA, CPM i puno drugih čudnih kratica
  • Kako postići da se oglasi prikazuju samo ženama starosti 18-34 god., koje koriste računalo na španjolskom jeziku, koje subotom od 10:00 - 12:00 ujutro čitaju članak o receptima za slavonske kolače na coolinarika.hr i pristupaju internetu u krugu 20km od Metro stanice Manhattan - Ney York. Uz uvjet da su prije toga pogledale vašu ponudu sunčanih naočala?
  • Kako nam AdWords kampanja može pomoći da se 'popnemo' u organskim rezultatima
  • Koje podatke treba čitati svaki dan, koje jednom tjedno, a koje je dovoljno i jednom mjesečno
  • Koji sve AdWords izvještaji postoje i kako iz njih 'pročitati' želje i  potencijale tržišta

Predavač

Miroslav Varga  je jedan od malobrojnih Google AdWords Certified Trainera na Svijetu. Certificirani je Google AdWords individual i nositelj je GAIQ certifikata.
Apslovirao je dva poslijediplomska studija i radi kao CRM u tvrtki Escape.

Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali ne nametljivo ili 'geekovski', već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora.
Jedan je od najnagrađenijih predavača i stručnjaka iz područja internet marketinga čija je najveća prednost: „...sve sam razumio što ste pričali, a bilo me strah da neću moći pratiti...“

Svaki polaznik dobiti će voucher za pokretanje Google AdWords kampanje u vrijednosti 400kn.

Vrijeme

utorak, 17.9.2013. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Oglašavanje na Googleu - osnovni modul
Vrijeme utorak, 17.9.2013. od 9:00 do 16:30

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.