Otvoreni seminari
Naziv seminaraKoraci izrade internetske stranice
Predavač
Dino Oreški
Svrha seminara
Internetske su stranice centralno mjesto većine komercijalnih (marketinških, pa i prodajnih) aktivnosti. Svaka internetske stranica mora imati cilj, bilo da se radi o direktnoj prodaji (ecommerce) ili prezentaciji vaše organizacije. Ovim ćemo seminarom prezentirati koje strategije su najprimjerenije za vas i postizanje vaših ciljeva.
Koju tehnologiju odabrati, kako kreirati strukturu stranice, te kako kvantificirati i mjeriti rezultate, samo su neke kroz koje ćemo prolaziti. Vaša organizacija je jedinstvena, stoga i vaše internetske stranice trebaju biti jedinstvene.
Čest izazov s kojim se komeracijalni odjeli, a koji nisu programeri ni dizajneri, jest postavljanje projekta i praćenje razvoja internetskih stranica. Upravo tome služi ovaj seminar.
Namjena
Seminar je namijenjen voditeljima marketinga, PR-a, prodaje i članovima uprava kako bi kreirali internetske stranice koje će prezentirati vaš biznis na najbolji način. Na istome nećemo raditi kreiranje samih internetskih stranica, već ćemo prolaziti osnovne postavke istih – na što morate obratiti pažnju prije, tijekom i nakon izrade internetskih stranica.
Način realizacije
Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju.
Za drugi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba.
Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.
Iz programa seminara
-
Definiranje ciljeva web stranice
-
Definiranje ciljane skupine (persona; korisnika web stranica)
-
Strategije za postizanje ciljeva
-
Koraci izrade web stranica
-
Sadržaj web stranica
-
Optimizacija sukladno rezultatima
Predavač
Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 16 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.
Vrijeme
četvrtak, 20.1.2022. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar