Otvoreni seminari
Naziv seminaraKako povećati efikasnost djelatnika u prodaji
Predavač
Snježana Kupres
Svrha seminara
Sve jače konkurentsko okruženje, te teška gospodarska situacija prisiljava poduzeća da konstantno preispituju svoje unutarnje neiskorištene potencijale u svrhu povećanja efikasnosti uz neizmjenjene ili smanjene troškove. U vremenu kada je izgledno smanjenje prihoda od prodaje, teško se odlučiti za angažman vanjskih suradnika ili specijaliziranih kompanija, čije su naknade uglavnom previsoke za većinu poduzeća, a s druge strane, nastaviti sa sadašnjim načinom rada znači pomiriti se s činjenicom da vas konkurencija istiskuje s tržišta, ili još gore, da vas samo tržište istiskuje. Značajan napredak, po pitanju poboljšanja efikasnosti prodajnog osoblja (a time i povećanje prihoda), se mogu napraviti i korištenjem internih resursa poduzeća, čak i uz smanjenje ukupnih troškova na kraju razdoblja. Racionalno korištenje resursa, specijalizacija poslova, te angažiranje sredstava u područjima gdje mogu donijeti najveću korist, se može dosegnuti uz jasnu viziju, odlučno vodstvo i malo sredstava, koristeći pristup, metodologiju, set alata, te sustav za upravljanje i praćenje koje možete dobiti na ovom seminaru.
Namjena
Svima koji nisu voljni utrošiti značajna sredstva za poboljšanje efikasnosti prodajnog osoblja, a bave se upravljanjem prodajom, neovisno da li je riječ o malom timu ili velikoj kompaniji.
Način realizacije
PP prezentacija, rješavanje konkretnih problema sudionika, vježbe.
Iz programa seminara
-
Što je prodajna efikasnost
-
Kako znamo da li smo efikasni
-
Sustavni pristup efikasnosti prodaje
-
Prednosti
-
Koristi
-
Sastavnice
-
Razvoj
-
Alati
-
Implementacija
-
Efikasnost i kvaliteta djelatnika
-
Optimalan broj
-
Klasifikacija
-
Razvoj
-
Monitoring
-
Organizacija rada
-
Motivacija djelatnika
-
Sustav planiranja
-
Sustav nagrađivanja
-
Nematerijalno nagrađivanje
-
Sustav profesionalnog razvoja
-
Zadržavanje ključnih ljudi
Predavač
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.
Vrijeme
četvrtak, 10.2.2022. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar