Otvoreni seminari
Naziv seminaraMarketing na društvenim mrežama
Predavač
Ilija Brajković
Svrha seminara
Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.
Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija pojedinih društvenih mreža, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Uvod u društvene mreže:
-
Gdje smo bili?
-
Gdje smo sada?
-
Gdje idemo?
-
Kako pratiti promjene u dinamičnom okruženju društvenih mreža?
Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu
-
Društvene mreže
-
Facebook
-
Twitter
-
Instagram, Google+, LinkedIn, Foursquare, Snapchat…
-
Pravila društvenih mreža
Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama
-
Definiranje pozicije branda
-
Postavljanje ciljeva
-
Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
-
Odabir načina komunikacije
-
Kreiranje plana komunikacije
Sadržaj na društvenim mrežama
-
Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
-
Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
-
Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama
Komunikacija na društvenim mrežama
-
Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
-
Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
-
Facebook Insights
-
Društvene mreže u Google Analyticsu
-
Dodatni alati i savjeti
Nagradni natječaji na društvenim mrežama
-
Načini organizacije nagradnih natječaja na različitim društvenim mrežama
-
Pravila nagradnih natječaja
-
Promocija nagradnih natječaja
-
Komunikacija s korisnicima za vrijeme trajanja nagradnog natječaja
Oglašavanje na Facebooku
-
Kreiranje oglasa u Ads manager
-
Analiza oglasa
-
Rezultati i optimizacija oglasa
-
Power editor
Case studies
-
Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…
Predavač
Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina se aktivno posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u digitalnoj agenciji Akcija gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocjenjenim predavačima.
Vrijeme
srijeda, 26.10.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Za sve sudionike seminara osigurana je hrana, piće, radni materijali i uvjerenje.
On-line prijava na seminar