Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Business Model Canvas

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Kako odabrati najbolji poslovni model za vašu organizaciju? Strukturiranim pristupom, Business model canvas kroz devet cjelina omoguće da sistematski opišete svoj biznis, definirate izazove i odaberete poslovne modele koji najviše odgovara upravo vama!

To je predložak strateškog upravljanja koji se koristi za razvoj novih poslovnih modela i dokumentiranje postojećih. Nudi vizualni grafikon s elementima koji opisuju vrijednost tvrtke ili proizvoda, infrastrukturu, kupce i financije, pomažući tvrtkama da usklade svoje aktivnosti zahtjevima tržišta.

Svrha ovog seminara jest staviti kreirati Business model canvas koji će biti temelj povezivanja vaših poslovnih aktivnosti i zahtjeva tržišta. Obzirom da danas na tržištu postoji komunikacijski šum, strukturirani pristup istome jedini je pravi put razvoja svakog modernog biznisa!

Namjena

Devet "građevinskih blokova" (building blocks) poslovni model Business Model Canvas kao predložak inicijalno je predložio Alexander Osterwalder, švicarski biznismen i teoretirač, 2005. godine, a najveću primjenu doživljava kod sistematizacije poslovanja postojećih organizacija i kreiranja potpuno novih biznisa. Služi kao temelj svim daljnjim poslovnim aktivnosti – komercijalnim (marketing i prodaja), infrastrukturnim (aktivnosti, resursi) i financijskim. Najveću primjenu doživljava kod vlasnika biznisa i direktora, kao i kod komercijalnih direktora (marketing i prodaja).

Način realizacije

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za drugi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

Iz programa seminara

  • Uvod
  • Business model canvas
  • Infraskturura
    • Ključne aktivnosti
    • Resursi
    • Partneri
  • Ponuda
    • UVP (Unique Value Proposition)
    • Kvalitativne i kvantitativne metrike
  • Klijenti
    • Segmentacija
    • Kanali prodaje
    • Odnosi s klijentima
  • Financije
    • Prihodi
    • Rashodi
  • Praktična primjera
  • Zaključak

Predavač

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 16 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.

Vrijeme

petak, 4.3.2022. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Business Model Canvas
Vrijeme petak, 4.3.2022. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.