Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Aktualnosti iz područja transfernih cijena

Predavač

stručnjaci iz Mazars Hrvatska

Svrha seminara

Transferne cijene su cijene koje se dogovaraju unutar grupe društava, a često služe za neopravdano premještanje dobiti u zemlje gdje je stopa poreza na dobit niža ili na društva u poreznom gubitku, pa su radi toga i učestalo predmet nadzora od poreznih uprava. Sama studija o transfernim cijenama je formalni dokument propisan Zakonom o porezu na dobit RH, OECD Smjernicama o transfernim cijenama, te internim Priručnikom o nadzoru transfernih cijena.

Porezna uprava u zadnje vrijeme intenzivno razvija kapacitete za nadzor transfernih cijena, pa je tako u prethodnim periodima uložila značajna sredstva u edukaciju specijaliziranih inspektora. Isto tako, u posljednje vrijeme, određene lokalne zakonske izmjene i novosti na globalnoj razini transfernih cijena dodatno naglašavaju važnost transfernih cijena kao pojma u poreznoj tematici. Cilj seminara je uputiti polaznike u specifična porezna znanja i praktična postupanja ali isto tako i aktualnosti po pitanju transfernih cijena s ciljem uređivanja i definiranja odnosa s povezanim osoba u skladu sa priznatim propisima i praksom.

Namjena

Seminar je namijenjen revizorima, računovođama, poreznim stručnjacima, poslovnim konzultantima, project managerima, bankarima, investicijskim i financijskim analitičarima, financijskim managerima u poduzećima, malim i srednjim poduzetnicima, stručnjacima u ministarstvima, agencijama te ostalim državnim i lokalnim ustanovama koji žele vidjeti kako izgleda razrada studije o transfernim cijenama u praksi.

Način realizacije

Predavanje s PP prezentacijom

Raspored seminara

od 10:00 do 14:00

Iz programa seminara

  • Promjene Zakona o poreza dobit i drugih relevantnih propisa koji definiraju pitanje transfernih cijena u 2022. godini;
  • Lokalni zakonski propisi i praktičan pristup izradi dokumentacije transfernih cijena;
  • Izrada dokumentacije transfernih cijena za 2021. godinu
  • Regionalni osvrt na transferne cijene;
  • Međunarodne novosti oko dokumentacije o transfernim cijenama (što nas čeka u narednim periodima).

Predavač

Ana Botica je magistrica ekonomije. Tijekom karijere u Mazarsu, najviše se posvetila razvoju odjela transfernih cijena, a svoje znanje dodatno je usavršila i na WU Transfer Pricing Center at the Institute for Austrian and International Tax Law u Beču te raznim međunarodnim seminarima. Sudjelovala je i vodila izradu više od dvije stotine studija za klijente raznih industrija iz Hrvatske i regije, projekte analiza i kreiranja cijena te povezano porezno savjetovanje. Kroz dosadašnju karijeru, obrađivala je i pitanja poreza na dohodak te prekograničnog oporezivanja radnika i sudjelovala na projektima poreznog pregleda. Uz to, završila je program licenciranja za ovlaštenog računovođu Ujedinjenog Kraljevstva te nosi titulu ACCA. Ko-autorica je knjige „MAZARS – Porezni savjetnik“ te raznih stručnih članaka i predavačica na temu poreza.

Andrea Poštolka magistrica je ekonomije, na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu završila je smjer Računovodstvo i revizija. Svoju karijeru započela je u Mazarsu, u odjelu poreznog savjetovanja, gdje se od početka specijalizirala za područje transfernih cijena, a trenutno radi na poziciji starijeg asistenta.  Sudjelovala je u izradi mnogih studija za klijente raznih industrija iz Hrvatske i regije, izrađivala projekte analiza i kreiranja cijena te povezano porezno savjetovanje. Sudjelovala je kao predavač na raznim seminarima na temu transfernih cijena.

Vrijeme

srijeda, 14.9.2022. od 10:00 do 14:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1000,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. (165,90 EUR)

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Aktualnosti iz područja transfernih cijena
Vrijeme srijeda, 14.9.2022. od 10:00 do 14:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.