Arhiva seminara
Naziv seminaraWebinar: Kako doći do različitih ciljnih skupina na Facebooku i Instagramu
Predavač
Ilija Brajković
Svrha seminara
Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…
Način realizacije
Prezentacija i praktični primjeri će biti glavni oblici prenošenja znanja, iskustva i savjeta.
Iz programa seminara
-
Društvene mreže kao dio (internet) marketinga
-
Community management i komunikacija
-
Facebook
-
Pitanja i odgovori
-
Instagram
Vrijeme
utorak, 12.5.2020. od 9:00 do 12:30
Mjesto
platforma ZOOM
Kotizacija
690,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.