Arhiva seminara
Naziv seminaraWeb prodaja
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen
Internet tržište jedno je od najvećih svjetskih tržišta u razvoju. Odluka o kupnji određenog proizvoda sve se više donosi na temelju informacija koje su dostupne na internetu i sve više ljudi odlučuje se na kupnju putem interneta. Mnoge tvrtke u Hrvatskoj koje su klasičnu prodaju upotpunile web trgovinom bilježe ogroman rast. Danas 23 % Hrvata kupuje online dok je 2013. godine kupovalo svega 12 %. Velika većina Hrvata online kupnju obavlja na stranim web shopovima, a razlog tome je nedostatak domaće ponude, jednostavno premalo domaćih trgovaca je napravilo svoju web trgovinu i mali je izbor; strani web shopovi nude puno veći izbor i puno su bolje posloženi. Za 7 od 10 Hrvata prvi korak kupovine je informiranje na internetu. Ako domaće tvrtke ne pokrenu web prodaju na vrijeme kasnije će biti izuzetno teško i skupo uključiti se i natjecati s domaćom i stranom konkurencijom.
Web shop je prilika za male tvrtke i poduzetnike početnike koji su fleksibilniji jer je i ulaganje manje nego ulaganje u fizičke trgovine. Za neke tvrtke web prodaja je jedini izlaz da prežive.
Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, 365 dana u godini i to za kupce cijelog svijeta. Bilo tko, bilo kada može posjetiti vaše web mjesto i kupiti proizvod ili proizvode koje nudite. Prednost otvaranja web trgovine je neusporedivo niža investicija i rizik nego otvaranje fizičke trgovine na lokaciji u nekom mjestu ili gradu. Ne morate brinuti o radnom vremenu, najmu prostora, sigurnosti svoje poslovnice, zapošljavanju dodatnog osoblja, i raznim drugim stvarima od kojih se neke često i previde.
Pokretanje i održavanje vlastite web (online) trgovine zahtjevan je postupak za koji se treba temeljito pripremiti.
U uvodnom dijelu seminara govorit ćemo o potencijalima web trgovine u Hrvatskoj, isplati li se ulagati u to područje, tko može prodavati online, te kako svoju tvrtku pripremiti za taj korak, kako organizirati tim koji bi trebao pokrenuti web trgovinu, te kako njome upravljati.
Sudionici seminara upoznat će se s postojećim platformama za izradu web trgovine, kako web trgovinu promovirati, načinima plaćanja, te kako web shop povezati sa skladištem.
Lijepa i funkcionalna web trgovina neće puno napraviti ako ni jedan kupac ne uđe u nju. Naučit ćete kako privući ciljane kupce, kakav marketing na internetu funkcionira, što je isplativo, a što nije. Što treba mjeriti kako bi promet redovito bio u porastu?
Jedno od najtraženijih zanimanja trenutno u Hrvatskoj je voditelj web shopa. Znanje o web prodaji presudno je za njezin uspjeh. Isti proizvodi su na webu, a jedna web trgovina bilježi mnogostruko veći prihod od druge. Dođite i saznajte zašto je to tako, budite konkurentni na sve izazovnijem web tržištu!
Najboljem polazniku I modula omogućit ćemo besplatan nastavak Web prodajne akademije.
Nakon završetka akademiji, testirat ćemo sudionike I najboljem polazniku (studenti i nezaposleni) koji ostvari najbolji rezultat dobit će mogućnost učenja kod najboljih: osigurat ćemo vam praksu u trajanju od mjesec dana u tvrtki Marker doo koja je vodeća tvrtka u Hrvatskoj za izradu web trgovina. Ako se uklopite u tim tvrtke Marker postoji mogućnost i zapošljavanja.
Namjena
Seminar je namijenjen svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli. Idealni polaznici seminara su vlasnici malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge, voditelji prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu i zaposlenici u prodajnim odjelima ili komercijalisti u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju i na internetu.
Način realizacije
Radionica, ppt, case study najuspješnijih web shopova.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Web prodajna akademija:
Trajanje: 4 dana, od 9 do 16:00 h
Termini održavanja:
I modul: 26. i 27.2.2015.
II modul: 1. i 2.4.2015.
Iz programa seminara
WEB PRODAJA I:
1. tema: Kako se pripremiti za pokretanje web trgovine, 26.2.2015, cijena: 1290,00 + PDV
Na prvom, uvodnom dijelu, govorit ćemo o potencijalima web trgovine u Hrvatskoj, isplati li se ulagati u to područje, tko može prodavati online te kako svoju tvrtku pripremiti za prodaju putem weba:
-
Trendovi u elektronskoj trgovini u svijetu
-
Trendovi u elektronskoj trgovini u Republici Hrvatskoj
-
Kakva je pravna regulative, što moram promijeniti, kakve uvjete ispuniti?
-
Kako pripremiti svoju tvrtku za trgovanje putem interneta, gdje početi?
-
Što ću morati promijeniti unutar svoje tvrtke da možemo početi prodavati online?
-
Kakvi mi ljudi trebaju, trebam li zaposliti nekoga?
-
Kakav model razmišljanja mi treba da bi web trgovina uspjela?
-
Je li prodaja na internet drugačija od prodaje u živo?
-
Jesu li web trgovine isplative, kako znam hoće li moja biti isplativa?
-
Zašto su neke web trgovine isplative, a neke potpuni promašaj?
-
Koliko vremena i novaca mi treba za pokretanje web trgovine?
2. tema: Proces izrade i implementacija web shop rješenja, 27.2.2015, cijena: 1290,00 + PDV
U sklopu ove edukacije dobit ćete sve informacije o tome kako krenuti s tehničkom izradom web trgovine, na što paziti, kako kupcima omogućiti plaćanje kreditnim karticama, kako web shop povezati s lagerom i dobiti primjere gotovih uspješnih web trgovina:
-
Samostalna web trgovina ili web trgovina kao dodatak fizičkoj trgovini
-
Hoće li moja trgovina biti B2B ili B2C ili kombinacija?
-
Tko je moj kupac, zašto je to važno?
-
Desktop, tablet, smartphone – gdje su kupci?
-
Kako odabrati dizajnersko i programsko rješenje na kojem ću temeljiti svoj web shop?
-
Što je korisničko iskustvo web trgovine i zašto je važno?
-
Važni elementi svake tipične stranice web shopa
-
Važne funkcionalnosti web trgovine I njihova korelacija s rezultatima
-
Načini plaćanja u web trgovinama (kreditne kartice, PayPal, virmani, pouzeće, opće uplatnice, mobitel, SMS poruke)
-
Integracija naplate kreditnim karticama
-
Sigurno plaćanje
-
Povezivanje s postojećim IT/ERP sustavima u tvrtki
-
Povezivanje s vanjskim sustavima (Google Maps, CRM rješenja I sl.)
-
Odabir dostavne službe i mogućnosti direktnih povezivanja
-
Analiza dobrih primjera gotovih web trgovina
WEB PRODAJA II:
1.tema: Unapređenje web prodaje – dovođenje kupaca u web trgovinu, 1.4.2015, cijena: 1290,00 + PDV
-
Segmentacija kupaca – obraćate li se svim kupcima na jednak način, kako razviti grupe kupaca i različite teme komunicirati zainteresiranim skupinama
-
Personalizacija sadržaja i korisničkog iskustva - današnji web shopovi mogu na temelju navika kupaca svoj izgled i funkcionalnost prilagoditi svakom pojedinom kupcu, početna stranica i druge stranice ne moraju biti jednake za svakog kupca
-
Kvalitetan sadržaj (opis proizvoda, fotografije, recenzije) kao preduvjet prodaje u web trgovini - kupci u web trgovini ne mogu razgovarati s prodavačem, ne mogu postaviti pitanje i zato je važno napraviti kvalitetan opis proizvoda. Opis proizvoda treba odgovoriti na sva pitanja kupca.
-
Content marketing – sadržaj u funkciji privlačenja kupaca - što je content marketing i kako ga koristiti za privlačenje ciljanih korisnika te kako ga koristiti u svrhu povećanja konverzije?
-
Društvene mreže (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn) i web trgovina - koje društvene mreže odabrati, na koji način se baviti njima u kontekstu web trgovine
-
Optimizacija za tražilice (Google)
-
Priprema i slanje newslettera - kako stvoriti bazu kupaca, kako napraviti prvi newsletter, kako ga pretvoriti u prodajno oružje web trgovine
-
Google AdWords
-
Portali za uspoređivanje cijena i slični servisi
-
Affiliate marketing - postoji model marketinga koji se temelji na plaćanju samo provizije nakon obavljene kupnje, kako to funkcionira, kome se u Hrvatskoj obratiti i gdje se oglašavati na taj način.
2.tema: Optimizacija web stranice za konverzije, 2.4.2015, cijena: 1290,00 + PDV
-
Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
-
Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
-
Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
-
5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
-
Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
-
Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način- kako složene stvari mogu postati jednostavne?
-
Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
-
Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
-
Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
-
Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
-
Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
-
Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
-
Najadekvatnija metode optimizacije:
-
A/B testing,
-
Copy Optimization
-
Customer Journey Analysis
-
Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
-
Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
-
Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
-
Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
-
Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
-
Povećanje razine povjerenja kod kupaca
-
Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
-
Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
-
Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu
Vrijeme
26.2.2015, 27.2.2015, 1.4.2015. i 2.4.2015, od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
Cijena jednog dana je 1290,00 + PDV.
Polaznici mogu pohađati jedan ili više dana.
Ako se odlučite za sva 4 dana, cijena je 4.000,00 kn + PDV.
Za studente i nezaposlene 30 % popusta.
Ako se želite prijaviti na više dana ili ste student ili nezaposleni, prijavite se na e-mail: ivana@mapaznanja.hr