Arhiva seminara
Naziv seminaraTurističke agencije - jeste li spremni za putnika budućnosti?
Predavač
Ivan Pukšar, Morana Bolfek, Berislav Fegić
Svrha seminara
Svrha seminara je dati odgovore na pitanja: kako turističke agencije mogu pronaći svoju nišu na globalnom turističkom tržištu? Kako razviti neke od vrsta vlastitih proizvoda i usluga? Kako i dalje biti uspješni i razvijati se. Ukazati na prednosti novih proizvoda poput: kompleksnih paket-aranžmana, novih tehnologija i trendova globalnog travel managementa, novih alata, kao što je rezervacijski sustav Amadeus. Kratki "live demo" će vam zorno dočarati kako da putnicima pružite personaliziranu uslugu, putovanje u kojem su sve usluge besprijekorno povezane te sve to dostupno i na mobitelu.
Upoznat ćete se i s trenutačnom pozicijom turističkih agencija na tržištu te s modernim turističkim tokovima koji mijenjaju navike i ponašanje kupaca.
Kroz dobre primjere iz prakse ukazat ćemo na neke od poslovnih mogućnosti, kao i na svjetske trendove te vam pomoći pripremiti daljnje korake u vašem poslovanju u bližoj budućnosti.
Globalizacija i informatizacija nezaustavljivo utječu na poslovanje turističkih agencija. Pojavom Interneta, turističke agencije dobivaju novog jeftinijeg, dostupnijeg i bržeg konkurenta. U takvim uvjetima, ako žele opstati, moraju pronaći nišu u kojoj mogu ponuditi konkurentan proizvod. Jedan od njih je travel management, odnosno upravljanje poslovnim putovanjima. To je ujedno i nova tržišna niša i smjer razvoja poslovanja turističkih agencija. Agencija koja svoj put vidi u području travel managementa mora pratiti tehnološki razvoj svog ciljnog tržišnog segmenta.
Budućnost turističkih agencija leži i u stvaranju i kreiranju što kompleksnijeg turističkog proizvoda – putovanja koje si kupac neće moći sam kreirati. Stoga je važno istaknuti prednosti koje se nude u nekom složenijem paket aranžmanu, a on ujedno predstavlja još jedan konkurentan proizvod koji će turističkim agencijama omogućiti razvoj i uspješno poslovanje.
U novije vrijeme stvoren je cijeli niz "alata" koji zaposleniku u turističkoj agenciji nude mogućnosti kroz koje može poboljšati svoju efikasnost u poslu, brže i lakše doći do informacija i klijenta te ponuditi bolju uslugu. Ti alati mogu biti pomoćno sredstvo u prodaji baš kao i vještine iz segmenta marketinga koje zamjenjuju klasično oglašavanje. Jedan od alata je rezervacijski sustav Amadeus koji koriste turističke agencije u Hrvatskoj. Sadrži golemi broj korisnih komercijalnih informacija potrebnih agencijskom djelatniku, uključivši mogućnost online rezervacija ili pak samo informacije o raspoloživosti kapaciteta i cijenama.
Namjena
Seminar je namijenjen svima koji rade u turističkoj agenciji, u turizmu kao branši, i koje zanima kako poboljšati i razviti svoje poslovanje – posebno imajući u vidu brzo mijenjanje trendova u svjetskom turističkom okruženju. Posebno se obraća onima koji se pitaju kako opstati na tržištu u uvjetima koji se čine nepogodnima za razvoj poslovanja te onima koji se žele upoznati s novim mogućnostima razvoja proizvoda i novim alatima koji im mogu pomoći da (p)ostanu konkurentni.
Način realizacije
PP prezentacija, demonstracija, vježbe, individualni i rad u paru, diskusija, analiza situacija, razmjena znanja iskustava.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Situacija na globalnom, regionalnom i lokalnom tržištu
-
Moderna turistička kretanja
-
Navike i ponašanje kupaca
-
Kako pronaći tržišnu nišu
-
Koje sve poslovne mogućnosti stoje na raspolaganju turističkim agencijama uslijed novih turističkih trendova
-
Nova tržišta
Kratka povijest turističkih agencija i touroperatora i razlozi njihovog nastanka
-
Nastanak prvih agencija na području Europe
-
Razvoj poslovanja, utjecaj na razvoj turizma u svijetu s naglaskom na velike touroperatore koji su imali presudan utjecaj na globalni razvoj turizma
-
Utjecaj niskobudžetnih prijevoznika na ponašanje kupaca i na cjenovnu politiku na tržištu
-
Turističke agencije i zrakoplovne kompanije mijenjaju svoje poslovne odnose
-
Razvoj online rezervacijskih sustava i njihov utjecaj na agencijsko poslovanje
Paket aranžman – složen agencijski proizvod
-
Prednosti i vrste složenih paket aranžmana
-
Način kreacije
-
Način i vrste ugovaranja
-
Planiranje proizvoda
-
Plasman na tržište i njegova konačna kvalitetna izvedba
-
Marketinške aktivnosti koje prate stvaranje i realizaciju paket aranžmana
Novi alati i pomoć u prodaji - distribucijski sustav Amadeus
-
Presjek podataka koje nudi Amadeus
-
Povijest razvoja GDS sustava
-
Usluge dostupne kroz Amadeus
-
Kanali prodaje Amadeusa
-
Kratki ‘live demo’ programa Amadeus
Korporativni travel management
-
Najnoviji trendovi i tehnologije globalnog travel managementa
-
Kako se provode globalni travel management natječaji
-
Kako se određuju cijene usluga
-
Kako klijentima predočiti dodanu vrijednost koju dobivaju uslugom travel managementa u odnosu na običnu rezervaciju pojedinačne usluge
Primjeri dobre poslovne prakse
Vrijeme
četvrtak, 25.2.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.