Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

TikTok u marketinške svrhe

Predavač

Dario Marčac

Svrha seminara

TikTok u ovom trenutku broji više od milijardu aktivnih korisnika. Sadržaj čine kratki video formati jednostavni za korištenje i postoji bezbroj načina kako se kreativno izraziti i time privući ciljanu publiku. Cilj seminara je potaknuti sudionike da budu među prvima koji koriste platformu u marketinške svrhe. Osim pozicioniranja vlastitog branda kao trendsetera, cilj je iskoristiti povoljnu trenutnu situaciju kada TikTok još uvijek nije zagušen brojnim drugim oglašivačima.

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija alata, praktični dio kroz korištenje osobnih mobilnih uređaja

Iz programa seminara

  • Što je TikTok?
  • Zašto TikTok?
  • Statistika TikToka
  • Preuzimanje aplikacije i registracija
  • Business vs Personal profil
  • FYP – što je i zašto je važan
  • Kako postaviti dobar opis profila
  • Kako biti savršena kompanija na TikToku?
  • 3 savjeta za TikTok u poslovne svrhe
  • Što kompanije mogu objavljivati na TikToku?
  • Ne snimajte reklame, snimajte TikTokove
  • Strategija dobrog profila 
  • Praktični dio – proces snimanja, editiranja i objave TikTok videa

Vrijeme

utorak, 19.7.2022. od 10:00 do 14:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1000,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.