Arhiva seminara
Naziv seminaraTelefonska komunikacija
Predavač
stručnjaci Mape znanja
Svrha seminara
Broj sudionika je ograničen: 10
Pomoći polaznicima da se bolje i lakše pripreme za telefonske razgovore, posebno za one teže. Upoznavanje s pravilima telefonske komunikacije te kako jasnije i konkretnije iskomunicirati s drugom stranom ono što želimo. Što kada sugovornik postane „težak“, kako ga smiriti i kako maksimalno iskoristiti kratko vrijeme koje imamo na raspolaganju.
Namjena
S obzirom sa će na seminaru naučiti kako mudrije i jednostavnije komunicirati preko telefona, seminaru se mogu priključiti svi djelatnici kontakt centara i korisničke podrške, prodajni djelatnici i komercijalisti koji dio posla i prodaje obavljaju telefonom (dogovaranje sastanaka, follow up pozivi,…), ali i svi oni koji ne vole telefonsku komunikaciju i ona im čini prepreku u svakodnevnom radu.
Način realizacije
PPT prezentacija, vježbe te praktični primjeri.
Iz programa seminara
-
Kako se pripremiti za telefonski poziv
-
Prvi kontakt i dojam koji ostavljamo
-
Kako postaviti pitanja koja vode ka konstruktivnom razgovoru
-
Što kada sugovornik nema vremena
-
Kako smiriti „teškog“ sugovornika
-
Što sa zahtjevnim sugovornicima
-
Kako zaključiti razgovor
-
Kako ostaviti „otvorena vrata“ za ponovni poziv (follow up)
Vrijeme
četvrtak, 12.11.2020. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.