Arhiva seminara
Naziv seminaraStrateški marketing i kreiranje branda
Svrha seminara
Ovaj seminar omogućit će vam da stvorite uspješan i tržišno prepoznatljiv brand koji će povećati financijsku vrijednost tvrtke; da brandingom riješite kompleksne tržišne izazove poput pada tržišnog udjela, smanjenih prodajnih rezultata, neučinkovitog oglašavanja; pokazat će vam kako dostupnim i često ograničenim resursima materijalizirati brand u opipljivu vrijednost za vašu tvrtku, te kako da samostalno kreirate inovativan branding kojim će vam osigurati poslovni rast.
Namjena
Seminar se obraća profesionalcima koji se bave poslovnim razvojem tvrtke, kreiraju proizvode i usluge, komuniciraju s potrošačima i tržištem, upravljaju promocijom i brandom.
Način realizacije
Metodologija seminara je interaktivno učenje koje obuhvaća 3 dimenzije učenja: audio i vizualne materijale, individualne i grupne vježbe i interaktivnu komunikaciju.
Raspored seminara
Kava dobrodošlice
I.dio: 9:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min)
od 13:00 do 14:00 ručak
II.dio: 14:00 – 16:30 (pauza za kavu 15 min)
Iz programa seminara
KREIRANJE BRAND VRIJEDNOSTI
-
Što je u praksi strateški marketing i branding
-
Važnost dubinske 5C analize za kreiranje vrijednosti
-
Poznajemo li dovoljno konkurenciju, kako učiti od konkurencije
-
Kako detektirati uzroke pada prodaje ili gubitka kupaca i tržišta
-
Kako analizirati potrošače i upravljati promjenama ponašanja potrošača u krizi
-
Važnost detektiranja potrebe koju brand zadovoljava
-
Segmentacija, targeting i pozicioniranje – tri stupa uspješnog branda
-
Primjeri iz hrvatske prakse različitih industrija i brandova
-
Individualne i grupne vježbe
PRISVAJANJE BRAND VRIJEDNOSTI
-
Što je u praksi brand strategija i kako se doista kreira brand
-
Kako kreirati brand vrijednosti
-
Važnost brand arhitekture u izgradnji i širenju branda
-
Brand taktika i kreiranje verbalnog i vizualnog identiteta branda
-
Kreirane opipljive brand vrijednosti kroz brand dodirne točke
-
Izrada i provedba komunikacijske strategije u praksi
-
Kada je potreban rebranding a kada redizajn
-
Primjeri iz hrvatske prakse različitih industrija i brandova
Vrijeme
petak, 20.4.2012. od 9:00 do 16:30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali, uvjerenje i parking.
U cijenu nije uračunat PDV.