Arhiva seminara
Naziv seminaraStrategija budžetiranja za internet marketing
Predavač
Nina Jocić
Svrha seminara
Sve je veći broj poduzeća u različitim industrijama koji digitalne aktivnosti ne percipiraju kao luksuz, već kao nužnost. Ovaj stav se zbog iznimno značajnih promjena u načinima komunikacije, ponašanju potrošača, kupovnim navikama i trendovima koji utječu na prodajne procese današnjice pokazao kao jedan od ključnih faktora za uspjeh. Svrha ovog seminara je upoznati se s kanalima i njihovom sinergijom, dostupnim alatima za istraživanje, određivati prioritete i rezati gdje najmanje boli.
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen osobama odgovornim za marketinške, promotivne i PR aktivnosti unutar poduzeća koja žele graditi i/ili unaprijediti svoju prisutnost na onlineu. Cilj je naučiti evaluirati postojeće stanje, definirati potrebne aktivnosti i prikladne ciljeve na aktualnim digitalnim kanalima, te odrediti potrebne investicije u svaki od tih kanala. Poseban naglasak se stavlja na samostalno određivanje optimalnog budžeta te uskladu s zadanim ograničenim sredstvima tj. princip rezanja troškova.
Način realizacije
PPT prezentacija, vježbe
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
I. Određivanje ciljeva (svijest o brendu i prodaja)
II. Pregled i procjena već provedenih kampanja
III. Istraživanje
-
Analiza konkurencije
-
Analiza ključnih riječi
-
Analiza stanja na društvenim mrežama
-
Analiza prisutnosti i utjecaja influencera u industriji
-
Analiza stanja email baze
IV. Procjena potrošnje
-
Samostalno određivanje budžeta
-
Rad sa zadanim budžetom
-
Kako rezati?
V. Raspodjela po kanalima
-
Content
-
Oglašavanje na društvenim mrežama
-
E-mail marketing
-
Oglašavanje na tražilicama
-
Display oglašavanje
-
Mobilno oglašavanje
-
Online odnosi s javnošću
-
Optimizacija web stranice
VI. Određivanje prioriteta & definiranje KPI-eva
VII. Praćenje i mjerenje
VIII. Kvalitetni alati
Vrijeme
četvrtak, 18.1.2018. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.