Arhiva seminara
Naziv seminaraProdaja usluga "face to face"
Predavač
stručnjaci Mape znanja
Svrha seminara
Prodati proizvod je teško! No koliko je tek teško prodati uslugu! Činjenica da o prodaji usluge često ili gotovo nikada ne odlučuje prodavač koji želi prodati nego kupac koji želi kupiti iz temelja je promijenila pristup i razmišljanje o prodajnom procesu. Ovaj trening nudi jedinstven pristup prodajnom procesu usluga.
Pristup prodaji usluga iziskuje da vam da je kupac u centru vaših prodajnih nastojanja. Kroz taj pristup razvijate odnos između vas i kupca koji je temeljen na povjerenju, a povjerenje je temelj prodaje usluge. Fokus je na potpunom razumijevanju potreba i problema kupaca; predstavljanju usluge i dodatne vrijednosti kupcu tako da u potpunosti shvati vrijednost za sebe; razvoj u dugoročnog partnerskog odnosa s kupcem koji je temeljen na uzajamnom povjerenju.
U sklopu seminara obraditi će se i vezane teme prezentacijskih vještina i upravljanja konfliktima što je često usko vezano uz prodaju usluga koja se u velikom dijelu još uvijek odvija „face to face“.
Namjena
Seminar je namijenjen prodavačima usluga, prodajnim predstavnicima, savjetnicima prodaje, prodajnim menadžerima, svima koji sudjeluju u prodajnom procesu u B2B prodaji. Ovaj program pružit će snažnu potporu prodajnom osoblju kako bi temeljem kupčevih potreba pronašli pravo rješenje i zadovoljili ga.
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija različitih alata te praktični primjeri i vježbe.
Iz programa seminara
I. Prodaja
-
Što je prodaja?
-
SMART pristup
-
Priprema prodaje
-
Pravila uspješnog prodavača usluga
-
Faze prodajnog procesa
-
Zaključivanje prodaje
-
Pregovaranje
-
BATNA
-
Izvori pregovaračke moći
-
Sastanak – mjesto gdje se prodaja događa
-
Preduvjeti za uspješan sastanak
-
Komunikacija na sastanku
-
7 magičnih riječi
-
Kako to rade najbolji?
II. Prezentacijske vještine
-
Priprema prezentacije
-
Dijamantna struktura
-
Vigvam ulaz
-
Kako se nositi sa pitanjima?
III. Rješavanje primjedbi i konfliktnih situacija
-
PARIS
-
Modeli ponašanja
-
Model „sante leda“
Vrijeme
četvrtak i petak, 3. i 4.9.2020. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
2490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.