Arhiva seminara
Naziv seminaraPregovaranje s teškim osobama
Predavač
Davorka Biondić Vince
Svrha seminara
Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.
U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česti ishod takve komunikacije.
Koliko ste kupaca ili dobavljača izgubili zbog neriješenih sukoba? Koliko je to izgubljenih prilika i milijuna kuna? U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.
Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ klijentima: što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, self management, words management.
Dio self managementa uključuje vještine upravljanja vlastitim emocijama, a words managementa - jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.
Nakon ovog treninga reći ćete točno ono što ste željeli reći, na miran i staložen način, te pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikovakojima se služe svi veliki „gasitelji požara“.
Svrha ovog treninga je podizanje osobne kompetentnosti svakog polaznika u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, te kako od protivnika stvoriti suradnika.
Namjena
Radionica je namijenjena svima koji žele ostvariti okružje sa što manje destruktivnih konflikata, te svim osobama koje su u direktnom, ali i indirektnom kontaktu s kupcima i dobavljačima, te su izložene njihovim prigovorima i reklamacijama.
Način realizacije
PPT prezentacija, diskusija, case study, vježba kamerom.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Tko su teški sugovornici i kako ih prepoznati
-
Tko su i što je cilj “teških” pregovarača?
-
Taktike “teških” pregovarača
-
Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?
-
Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
-
Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili...?
Nastanak ljutnje
-
Uzroci i posljedice konflikata
-
Predviđanje nastajanja ljutnje
-
Neverbalni pokazatelji ljutnje
-
Svrha ljutnje
-
Funkcionalni i disfunkcionalni konflikt
Vještina komunikacije s teškim sugovornicima
-
Učinkovite tehnike slušanja sugovornika
-
Verbalni obrasci kod visokog stupnja ljutnje
-
Rečenice koje stabiliziraju situaciju
-
Tehnike čuvanja psihičkog i fizičkog zdravlja
Reakcije na ljutnju
-
Odabir adekvatnih reakcija
-
Neverbalna komunikacija s ljutitim osobama
-
Strategija „integracije“ kao jedini način koji dugoročno rješava konflikt
Praktična vježba
Vrijeme
petak, 25.11.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
Za sve sudionike seminara osigurana je hrana, piće, radni materijali i uvjerenje.