Arhiva seminara
Naziv seminaraPokretanje web trgovine – praktični vodič od A do Ž
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen: 20
Svima je jasno da prodaja preko Interneta više nije stvar budućnosti. Onima koji su se odvažili i krenuli, ovaj kanal prodaje već danas donosi vrlo konkretne promete i profite. Tu nije riječ samo o razglašenim svjetskim igračima, tipa Amazon, već i o domaćim firmama koje vode prepoznate e-commerce projekte.
Seminar je namijenjen svima koji žele pokrenuti vlastiti web shop, a dovoljno su mudri da ne žele proći skupu školu učenja na vlastitim greškama. Marko i Damir su praktičari koji su cijelu priču osobno prošli – i to više puta te vam donose zanimljivo predavanje puno praktičnih i konkretnih savjeta.
Pružit će Vam širu sliku što pokretanje web shopa zaista je. Što odabrati, od kud krenuti, gdje uštedjeti, a gdje ne, na što sve treba misliti i koji su sve koraci potrebni da bi vaš web shop zaista počeo ostvarivati svoju poslovnu svrhu – profit uz što niže marketinške troškove.
Namjena
Svima koji žele pokrenuti uspješan web shop koji raste i ostvaruje zaradu.
Način realizacije
PP prezentacija.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
Poslovni modeli – poveznice i razlike
-
Izrada funkcionalne specifikacije – što vam je zapravo potrebno?
-
Platforme, servisi, do-it-yourself rješenja?
-
Važni elementi svake tipične stranice – stranice proizvoda, liste, košarica, homepage
-
Proces plaćanja na stranicama – pravila i trikovi
-
Povezivanje sa postojećim IT sustavima u firmi – iskoristite prednosti
-
Integracija vanjskih servisa umjesto sam svoj majstor modela
-
Organizacija logistike i rada na stranicama
-
Digitalni marketing za e-commerce
-
Postavljanje Analyticsa i mjerenja za e-commerce
-
Gdje griješite, zašto je tako malo narudžbi?
-
Kako da Vas kupci pronađu na webu?
-
Koliko djelatnika je potrebno za vođenje web shopa?
-
Pogubili ste se u narudžbama, kako to sve pratiti?
-
Imate super proizvod, treba li uopće i koliko ulagati u marketing?
Vrijeme
četvrtak, 27.2.2014. od 9:00 do 16:30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.