Arhiva seminara
Naziv seminaraOglašavanje na Facebooku
Svrha seminara
Sljedeći termin održavanja seminara: 29.4.2015.
Gledajući brojku od 1.600.000 korisnika Facebooka u Hrvatskoj, ili preko 1.000.000.000 u svijetu, vidimo ogromni potencijal kojeg ova društvena mreža pruža svakoj tvrtki kako bi došla do novih kupaca. Na Facebooku su „svi“, i mladi i stari. Omogućavajući dvosmjernu komunikaciju, Facebook je postao odlično oružje svima koji žele izgraditi prisniji odnos s potencijalnim kupcima. Zahvaljujući odličnim mogućnostima targetiranja, koristeći Facebook oglase možemo našu poruku prikazati točno određenoj skupini ljudi, nešto što ne može pružiti niti jedan offline medij. Predavanje će pokazati praktične primjere korištenja Facebooka u poslovanju, ukazati na najčešće greške koje kompanije rade u komunikaciji na Facebooku, pokazati korištenje Facebook oglasa i organiziranje nagradnih igara i natječaja.
Namjena
Namjena seminara je pokazati konkretne primjere i savjete za upotrebu Facebooka u povećanju prodaje, građenju svijesti o brendu i pružanju vrhunske korisničke podrške.
Način realizacije
PP prezentacija, pokazne vježbe.
Raspored seminara
od 9:00 do 14:00 ( 2 pauze po 15min)
Iz programa seminara
-
Zašto su društvene mreže bitne?
-
Koja su generalna pravila korištenja društvenih mreža i Facebooka?
-
Kako komunicirati s korisnicima?
-
Kako upravljati s negativnim komentarima?
-
Kako kreirati i upravljati Facebook oglasima?
-
Kako organizirati nagradne igre?
-
Primjeri i najbolje prakse
Vrijeme
četvrtak, 17.10.2013. od 9:00 do 14:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1000,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.