Arhiva seminara
Naziv seminaraOdnosi s javnošću i medijima
Svrha seminara
PR obuhvaća aktivnosti poput strateškog kreiranja komunikacijske strategije koja će vaš brend učiniti poželjnim i vidljivim koristeći alate poput distribucije priopćenja za medije, organizacije zanimljivih evenata, press tripova, vođenje korporativne komunikacije, plasiranje intervjua i ciljanih kreativnih priča u poslovnim medijima, suradnju s poznatim osobama, budućim ambasadorima brenda, strategiju nastupa na društvenim mrežama… PR vašem brendu donosi prepoznatljivost i kredibilitet, jer je priču o vama napisala treća strana kojoj se vjeruje. PR je, nije na odmet dodati, među najjeftinijim marketinškim alatima.
Izostanak PR aktivnosti najčešće proizlazi upravo iz nerazumijevanja što je to PR i koja je razlika između marketinga i PR-a.
Činjenica je kako dosta poduzetnika i marketingaša (čast izuzecima) razmišlja vrlo tradicionalno. To znači da vaš marketinški plan uključuje (možda) određeni budžet za zakup medija, letke i brošure koji većinom završavaju u najbližem košu, poneki newsletter čiji vas sadržaj pretjerano ne zanima….i to je to. Nema PR-a, in-house evenata, photoshootinga, zanimljivih reportaža, intervjua, društvenih medija. No, jeste li sigurni da ste poslali pravu poruku, na pravi način i na pravoj platformi? Možda se borite i s mišljenjem kako je marketing “nužno zlo” i “skup sport” umjesto ciljane i strateške investicije. No, kako ispričati priču o sebi?
Dakle, idemo na posao!
Na ovom ćete seminaru naučiti kako iskoristiti sve mogućnosti PR-a i kako povećati prodaju sinergijom svih prodajnih kanala i odnosa s javnošću. Zajedno ćemo napraviti jasnu skicu dosadašnjeg stanja vaše komunikacijske strategije. Detektirati točku u kojoj se nalazite i način na koji komunicirate brend te koja su tržišta i ciljne skupine kojima želite prenijeti poruku. Naučit ćete kako ciljanom komunikacijskom strategijom privući pozornost i minimizirati negativne kritike.
Jedino mi još preostaje citirati Billa Gatesa: “Da mi ostane zadnji dolar, uložio bih ga u PR!”
Što čekate?
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen prije svega osobama koje su odgovorne za vođenje prodaje unutar svojih kompanije: vlasnicima srednjih i manjih poduzeća, članovima uprave za marketing i prodaju, direktorima prodaja, voditeljima prodajnih timova.
Način realizacije
PPT prezentacija, diskusija, case study
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
I. ODNOSI S JAVNOŠĆU
-
Što su odnosi s javnošću? Marketing vs. PR
-
Kako kreirati komunikacijsku strategiju
-
Pomoću kojih trikova možete postati prepoznatljivi?
-
Kome se obraćate:
-
Odnosi s općim javnostima
-
Odnosi sa stručnim javnostima
-
Odnosi s interesnim skupinama
-
Odnosi s investitorima
-
Odnosi s medijima
-
Interno komuniciranje
-
Lobiranja
-
Tko su osobe zadužene za komunikaciju?
-
Praktičan rad: Analiza dosadašnjeg stanja komuniciranja unutar tvrtki polaznika seminara
II. ODNOSI S MEDIJIMA
-
Vođenje medijskih kampanja
-
Izrada adreme, učinkovito komuniciranje s medijima i umrežavanje s medijima
-
Kako napisati priopćenja za medije koje će svi htjeti objaviti?
-
Kako napisati poziv za press konferenciju?
-
Kada slati pozive?
-
Kada raditi follow up?
-
Kako organizirati konferencije za medije, okrugli stol i druge medijske evente?
-
Telefonski intervju, e-mail intervju, izjava za medije…
-
Autorizacija i demantij
-
Najčešće korištene metode mjerenja učinaka odnosa s javnosima
-
Kreativni mailing – kreativni tips & tricks
-
Kreativne priče – što je to storytelling? Što prodaje priču?
-
Suradnja s javnim osobama
-
Photoshooting - dobra fotka govori tisuću riječi
III. KRIZNO KOMUNICIRANJE
-
Vrste kriza i kriznih komunikacija
-
10 pravila kriznog komuniciranja
-
Dobro i loše krizno komuniciranje, case study
-
Kako popraviti nastalu štetu?
-
Komunikacija s medijima u vrijeme krize
-
Kako biti spreman na krizu i prije nego što se dogodi?
IV. ONLINE ODNOSI S JAVNOŠĆU
-
Izrada strategije nastupa na društvenim mrežama
-
Pravila PR -a u digitalnom svijetu
-
Umijeće pisanja postova i objava, koliko često i u koje doba dana treba nešto objaviti kako bi objava imala najveći doseg?
-
Komunikacija sa fanovima – važnost dvosmjerne komunikacija, što ide javno a što se piše u inbox?
-
Spamiranje
-
Razlike u komunikaciji između Facebooka i Twitera
-
Kako komunicirati s vašim javnostima na online platformama?
-
Praktičan rad: Analiza dosadašnjeg stanja komuniciranja na social media platformama unutar tvrtki polaznika seminara
-
Case study – prvi Instagram hotel
V. RADIONICA – kreiramo komunikacijsku strategiju
Vrijeme
srijeda, 28.10.2015. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.