Arhiva seminara
Naziv seminaraNapredno oglašavanje na društvenim mrežama
Predavač
Nina Jocić
Svrha seminara
Seminar je namijenjen pojedincima iz poduzeća koji su se već susreli s osnovnim pojmovima i procesima oglašavanja na društvenim mrežama, no žele svoje znanje strukturirati i efikasnije iskoristiti te nadograditi s najnovijim trendovima iz područja oglašavanja na društvenim mrežama. Kako bismo to postigli, ponovit ćemo osnovne pojmove, jednostavno objasniti složene procese koje susrećemo u svakodnevnoj praksi te na primjerima iz prakse naučiti usklađivanje komunikacije i kampanja sa poslovnim ciljevima. Uz to, proći ćemo kroz najrecentnije trendove i upozoriti na aspekte društvenih mreža na koje bismo trebali obratiti posebnu pažnju u bliskoj budućnosti.
Cilj ovog seminara je da polaznici po završetku budu samostalni u planiranju, postavljanju, optimiziranju i evaluiranju kampanja, te da anticipiraju pogreške i maksimiziraju učinak za sebe i svoje poduzeće.
Iz programa seminara
-
Usklađivanje poslovnih i marketinških ciljeva s komunikacijskim ciljevima - kako odabrati prioritete
-
Istraživanje tržišta - Što mjeriti, što tražiti besplatno, a u što investirati (i koliko)?
-
Što ima prednost - content strategija ili strategija oglašavanja?
-
Content strategija - Zašto plan objava nije isto što i content strategija?
-
Oglašavanje po kanalima (Facebook, Instagram, Twitter)
-
Kako odabrati cilj?
-
Kako složitit budget blan za oglašavanje na društvenim mrežama?
-
Kako osmisliti sadržaj oglasa i uskladiti ga s ciljem oglašavanja?
-
Kako odabrati vrstu targetiranja - koje opcije su trenutno dostupne u Hrvatskoj?
-
Kako koristiti platforme za oglašavanje (Ads MAnager etc.)
-
Kako optimizirati oglase?
-
Kako mjeriti uspješnost oglasa i interpretirati rezultate u širem kontekstu?
-
Trendovi na društvenim mrežama i kako ih iskoristiti u svoju korist
-
Najveće greške i kako ih predvidjeti i izbjeći?
Vrijeme
petak, 27.4.2018. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.