Arhiva seminara
Naziv seminaraNajčešća pitanja malih poduzetnika: Porezi, financije i računovodstvo
Svrha seminara
Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.
Biti poduzetnik je dovoljno teško, a još je teže kada morate sami istraživati i sakupljati informacije za koje niste ni znali da postoje ili saznate tako da platite kaznu. Izabrali smo 21 temu koje pokrivaju najčešća pitanja poduzetnika. Seminar je napravljen tako da u jednom danu naučite sve "sitnice" koje će Vam olakšati vođenje tvrtke i smanjiti mogućnosti grešaka i potencijalnih kazni.
Namjena
Seminar je namijenjen poduzetnicima početnicima koji tek kreću u svoj biznis, ali i onima koji žele znati kako poslovati ispravno, a ne mogu sve saznati od svog računovođe.
Način realizacije
Jedinstveni praktični seminar za poduzetnike gdje ćete u jednom danu naučiti točno što i kako trebate raditi da bude sve po zakonu i da se maksimalno zaštitite od mogućih kazni. Nemojte učiti na vlastitim skupim pogreškama.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
Kako izvući novac iz tvrtke? - legalno i jednostavno
-
Troškovi reprezentacije - koga možete počastiti večerom, kome možete dati poslovni poklon i koliko često?
-
Zaposlenik=direktor=vlasnik? Kao poduzetnik najvjerojatnije ćete biti u sve tri funkcije. Jako je važno znati prava i obveze svake od njih.
-
Porez na dodanu vrijednost (PDV) - da li ući odmah u sustav PDV-a ili ne, kako to sve funkcionira u praksi i zašto moramo platiti PDV iako nama još nisu platili?
-
Pozajmice tvrtki i obrnuto
-
Kako zaposliti ili otpustiti radnika? - Većina poslodavca gubi na sudu u sporu s radnicima samo zato što ne slijede procedure prilikom otpuštanja radnika.
-
Korištenje privatnog automobila u poslovne svrhe i obrnuto - koju sve dokumentaciju morate voditi kako ne biste imali problema u poreznom nadzoru?
-
Obračun plaće, neoporezivi iznosi koje možete isplatiti, povrat poreza, troškovi prijevoza
-
Ugovor o djelu, autorski ugovor - kada se mogu koristiti, a kada se nikako ne smiju koristiti?
-
Amortizacija - što je to i zašto je važno razumjeti način na koji se naša dugotrajna imovina amortizira?
-
Račun dobiti i gubitka i bilanca - financijski izvještaji koje potpisujete i za koje ste odgovorni, kako nastaju, što prikazuju, čemu uopće služe?
-
Kako naplatiti dug? - Praktični savjeti kako se osigurati od neplaćanja i što konkretno napraviti kada vam ne žele platiti.
-
Avansna plaćanja i naplata - želite da vam plate unaprijed? Može, no onda imate i određenih obveza koje morate ispuniti.
-
Troškovi edukacije zaposlenika - vjerovali ili ne država i dalje daje određene olakšice za obrazovanje zaposlenih. Šteta što ih vrlo malo poduzetnika koristi.
-
Putni nalozi - kada i kako ih napisati da bi bili ispravni. Koje sve troškove pokriva dnevnica?
-
Poslovanje s inozemstvom - razlike u odnosnu na domaće poslovanje, dodatne evidencije koje trebate voditi i razlike između poslovanja s EU i trećim zemljama.
-
Najam poslovnog prostora od fizičke osobe - ako ćete prijaviti sjedište tvrtke u svom privatnom stanu morate jako paziti na ovih nekoliko "sitnica".
-
Inventura, manjkovi, opraštanje dugova - jednom godišnje morate napraviti popis sve imovine i obveza međutim što ako više nema onog laptopa i trosjeda kojeg ste kupili na firmu a završili su na vikendici? Smijete li oprostiti dug onome tko vam ne plati?
-
Dodatne knjige i evidencije koje biste morali voditi - ima i gluposti no kazne su velike pa je bolje ne riskirati.
-
Donacije - nakon što zaradite svoj prvi milijun (a i prije) slobodno donirajte dio novaca u dobrotvorne svrhe.
Vrijeme
četvrtak, 29.10.2015. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.