Arhiva seminara
Naziv seminaraMarketing strategija i budžetiranje
Predavač
Dino Oreški
Svrha seminara
Strategija i budžetiranje prate poslovni plan organizacije. Imaju jasno definirane ciljeve i rokove. Ponekad je iste teško ostvariti, posebice u dinamičnoj situaciji u kojoj se svjetsko gospodarstvo našlo zadnjih godinu dana. Kupci i klijenti su sve zahtjevniji, koriste sve više uređaja, platformi i aplikacija, a s druge strane vi morate ostvariti zacrtani poslovni rezultat. Na ovom ćemo vam seminaru dati praktične smjernice preko kojih ćete moći krenuti s korekcijama vaše marketinške strategije, popraćeno s budžetiranjem. Pripremite olovku i papir, jer budžetiranje ide ruku pod ruku s matematikom.
Namjena
Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti promjene i kupca staviti na prvo mjesto. Za to su najviše odgovorni članovi uprava, marketinga, prodaje i IT-a. Kupac ne zna i ne želi znati razliku između vaše unutarnje organizacije, ali želi sve informacije o vašim proizvodima - odmah. Ako na to niste spremni, vaša konkurencija jest. Primarna svrha seminara jest dati uvid u alate i taktike koje možete početi primjenjivati odmah.
Iz programa seminara
-
Svijet danas i promjene kojima svjedočimo
-
Važnost strategije i prilagodbe iste novim uvjetima
-
Koraci izrade i prilagodbe strategije
-
Prilagodba marketinškog plana
-
Kako pristupiti tržištu
-
Kako se pozicionirati
-
Budžetiranje – primjeri i izazovi
-
Pregled alata koji vam pomažu
Vrijeme
četvrtak, 11.11.2021. od 09:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.