Arhiva seminara
Naziv seminaraMarketing restorana
Predavač
Lidija Žganjer Gržetić
Svrha seminara
Pred poslovanje restorana se, kao nikada do sada, postavljaju veliki izazovi, a poslovanje obilježavaju velike promjene koje su posljedica tržišnih kretanja i razvoja, specifične gospodarske situacije, trendova, promjena navika gostiju. 2010. godine je, u odnosu na 2005., broj restorana (i ostalih objekata u skupini “restorani” u Hrvatskoj porastao za 11% te je restoranima sve teže uspješno poslovati s obzirom na sve veću konkurenciju.
Danas je za uspješno poslovanje restorana potrebno mnogo više od njegove osnovne namjene- zadovoljavanje potrebe za hranom i pićem, danas je odlazak u restoran cjelokupni doživljaj za pamćenje za sva osjetila. U poslovanju uspješnih restorana više ništa nije slučajno - ni imena jela, ni boja stolnjaka, ni stupanj rasvjete ni glazba, ni promotivne poruke…
Dok se prije nekoliko desetljeća dolazak gostiju u restorane “spontano događao”, danas je on planirana odluka, često kao rezultat pretraživanja opcija i kritika na internetu ili nekom vodiču, preporuke prijatelja, kao rezultat dobrog imižda ili uspješne promotivne kampanje u nekom od medija, želje za posjetom određenoj manifestaciji koja se održava u restoranu…
Za odabir odgovarajućeg marketinškog pristupa, potrebno je poznavati naše goste, njihove navike, očekivanja i želje. S druge strane, potrebno je poznavati prednosti svog restorana, osmisliti jedinstveni prodajni prijedlog i inkorporirati ga u sve promotivne materijele.
Zašto je, ne tako davno, bilo dovoljno imati odličnog kuhara i ukusno jelo, a danas sve više restorana ima vlastite voditelje marketinga ili traže vanjsku pomoć te koji su sve zadaci tih osoba kako bi restoran uspješno poslovao i bilježio povećanje gostiju I prihoda, odgovara seminar “Marketing restorana”.
Namjena
Seminar je namjenjen vlasnicima i voditeljima restorana, voditeljima prodaje i marketinga restorana. Također je seminar namjenjen i budućim vlasnicima restorana jer sadržaj daje konrektne primjere i savjete iz prakse i iskustva.
Način realizacije
Predavanje s PPT prezentacijom, demonstracija, vježbe, individualni i rad u grupama, diskusija, analiza situacija, razmjena znanja iskustava.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
I. Zašto je marketing postao neizostavan u poslovanju restorana?
-
Zašto više nije dovoljno imati samo ukusnu hranu i dobru uslugu?
-
Na koji način pomoću marketinga povećati prodaju i promet?
-
Kako postati prepoznatljiviji?
-
Kako privući nove goste?
II. Poznavanje gostiju kao temelj i polazna točka
-
Znate li uopće tko su gosti Vašeg restorana?
-
Znate li što oni vole?
-
Kako saznati tko su naši gosti, koje su njihove navike i želje i zašto uopće dolaze kod nas?
-
Što kada saznam te informacije?
-
Kako mi te informacije mogu pomoći da imamo više gostiju?
-
Kako izgraditi odnos povjerenja s gostima?
-
Djeca kao važni potrošači - kako ih pridobiti u naš restoran?
III. Poznavanje svog restorana
-
Poznajete li svoj restoran i jeste li svjesni njegovih prednosti?
-
Znate li što želite reći svojim gostima, koju poruku im želite prenijeti?
-
Želite li biti najpoznatiji po ukusnoj hrani ili po najbržoj usluzi ili po praktičnoj lokaciji – ili želite imati sve to?
-
Zašto se treba osvrnuti na svoje konkurente?
-
Važnost istraživanja kvalitete usluge
IV. Što je USP (uniqe selling proposal)?
-
Zašto je važan i kako ga odrediti ?
-
Kako se pomoću USP-a istaknuti od konkurencije?
-
Savjeti za uspješnu implementaciju
V. Hrana i piće - osnovni proizvod restorana
-
Kako od pojedinog jela napraviti doživljaj?
-
Zašto je važno imati akcije, sezonske i dnevne jelovnike i kako ih osmisliti?
-
Zašto je važno imati jelovnike za osobe s posebnim vrstama prehrane i na što treba obraćati pažnju?
-
Utjecaj poznavanja ponude hrane i pića konobara na povećanje prodaje
-
Uloga dizajna –“začini” koji oduševljavaju gosta
-
Od odabira jela preko interijera i uniforma do promo materijala - važnost „pričanja priče“ kroz svaki detalj
-
Kako odabrati temu?
-
Kako postići usklađenost kroz sve segmente?
VI. Koje marketinške aktivnosti odabrati
-
Promotivne kampanje, PR i oglašavanje ili elektronički marketing?
-
Koji medij odabrati?
-
Koje poruke prenositi?
-
Važnost prisutnosti na događanjima TZ-a, na sajmovima, kontakt s agencijama
VII. “Serviranje obroka na internetu”- danas se poslovanje restorana paralelno odvija u restoranu i na internetu
-
Šaljite svoje poruke i akcije direktno na ekran svog gosta - newsletter restorana.
-
Društvene mreže kao mjesto stvaranja imidža, prodaje i stjecanja novih gostiju?
-
Društvene mreže kao mjesto stvaranja povezanosti s gostima?
-
Koje mrežu odabrati?
-
Kojim stilom pisati objave?
-
Koje vrste fotografija koristiti?
-
Zašto su nagradne igre mudro ulaganje, a ne trošak?
VIII. Kako prilagoditi marketinške aktivnosti pojedinoj vrsti restorana
-
Hoću li svoj kvartovski fast food oglašavati u In flight magazinu avio kompanije ili svoj fine dining restoran u katalogu s popustima trgovačkog centra?
-
Na što sve treba misliti?
IX. Zašto je važno održavati događanja i manifestacija u restoranu i koje vrste manifestacija organizirati?
-
Od čitanja poezije za uski krug zainteresiranih do manifestacija s nekoliko tisuća posjetitelja
-
Nagradna događanja za odabrane?
-
Kako imati uspješan marketing uz ograničeni budžet?
-
Što ako nema novaca za marketinške agencije I kampanje/vremena/znanja – ima li mogućnosti?
Vrijeme
četvrtak, 25.2.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.