Arhiva seminara
Naziv seminaraMarketing na društvenim mrežama
Predavač
Ilija Brajković
Svrha seminara
Broj sudionika je ograničen: 12
Društvene mreže su danas neizostavan kanal za promociju i angažman korisnika (potencijalnih kupaca i kupaca) zbog široke upotrebe i masovnosti populacije koja je dostupna, ali i zbog jako dobrog targetiranja unutar mase kojeg omogućavaju. Međutim, vrlo je važno da se koriste na ispravan način i ciljano jer je stručno i plansko upravljanje društvenim mrežama jedini način da se postignu ciljevi i ostvare rezultati, a ne postigne kontraefekt. Na ovom ćete seminaru naučiti kako koristiti društvene mreže za promociju različitog sadržaja, prodaju, prikupljanje leadova, izgradnju svijesti o vašem brandu, ostvarivanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva, odabrati društvene mreže za sebe (vaš brand), povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je, Facebook oglašavanje, Instagram oglašavanje… Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima…
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija pojedinih društvenih mreža, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
I. Uloga i pozicija marketinga na društvenim mrežama u cjelokupnom marketingu
-
Facebook, Instagram
-
Twitter
-
LinkedIn
II. Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama
-
Definiranje pozicije branda
-
Postavljanje ciljeva
-
Odabir kanala s obzirom na ciljanu skupinu i postavljene ciljeve
-
Odabir načina komunikacije
-
Kreiranje plana komunikacije
III. Sadržaj na društvenim mrežama
-
Kreiranje primjerenog sadržaja za pojedinu društvenu mrežu
-
Plasiranje sadržaja na različitim društvenim mrežama (tehnike i alati)
-
Upravljanje sadržajem kojeg objavljuju korisnici na društvenim mrežama
IV. Komunikacija na društvenim mrežama
-
Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama
-
Krizno komuniciranje na društvenim mrežama
V. Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
-
Facebook Insights
-
Društvene mreže u Google Analyticsu
-
Dodatni alati i savjeti
VI. Nagradni natječaji na društvenim mrežama
-
Načini organizacije nagradnih natječaja na različitim društvenim mrežama
-
Pravila nagradnih natječaja
-
Promocija nagradnih natječaja
-
Komunikacija s korisnicima za vrijeme trajanja nagradnog natječaja
VII. Oglašavanje
-
Facebook - Kreiranje oglasa u Ads manageru
-
Instagram - Kreiranje oglasa u Ads manageru
-
Analiza oglasa
-
Rezultati i optimizacija oglasa
-
Power editor
VIII. Case studies
-
Primjeri uspješnih kampanja, stranica, profila, nagradnih natječaja, oglašivačkih kampanja…
Vrijeme
četvrtak, 3.2.2022. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.