Arhiva seminara
Naziv seminaraKonferencija za poslovne tajnice
Predavač
Ivana Štulić, Snježana Šlabek, Sanja Toljan, Matej Sakoman, Žarko Zečević, Milan Todorović
Iz programa seminara
I. dan, 24.1.2019.
I. Čitanje misli – kako smanjiti nesporazume u komunikaciji između tajnice i šefa, Ivana Štulić
-
Sastavni elementi komunikacije
-
Zašto dolazi do nesporazuma?
-
Koliko dobro poznajemo sugovornika?
-
Neverbalna komunikacija
-
Moć slušanja - dva uha, jedna usta
-
Učinkovito pisanje bilješki
-
Potvrda razumijevanja
II. Osobna efikasnost i organizacija, Ivana Štulić
-
Vrijeme je dragocjeno, na što ga trošimo?
-
Upravljanje uredskim prostorom
-
Upravljanje mapama
-
GTD - getting things done metoda
-
Efikasno korištenje e-maila
III. Interna komunikacija i dijeljenje znanja – važnost i uloga tajnice u povezivanju u organizaciji, Snježana Šlabek
Živimo u doba znanja. No, jesmo li svjesni sto kao organizacija stvarno znamo? Kako “uhvatiti” i učinkovitije koristiti vlastito znanje? Pritom ne mislimo na ono eksplicitno, već na implicitno znanje odnosno na ono koje smo stekli temeljem našeg iskustva, rada na projektima i slicno. O tom znanju obično pričamo na kavama, ili usputnim razgovorima, no ono je iznimno važno za uspjeh organizacije. Kroz ovo predavanje donijet ćemo pregled različitih načina upravljanja znanjem, s posebnim naglaskom na ulogu poslovne tajnice u tim procesima.
IV. Zdrava štitnjača, Sanja Toljan
II. dan, 25.1.2019.
V. Preuzimanje odgovornosti i proaktivnost - što, kako i zašto?, Matej Sakoman
Proaktivni ljudi su uspješni ljudi! Ljudi koji ostvaruju svoje ciljeve! Tko to ne bi želio? Proaktivni ljudi hrabro odgovaraju na životne izazove usprkos strahu, neugodnim emocijama i nepovoljnim okolnostima. Reaktivni i pasivni ljudi pod teretima života odustaju i biraju lakši put koji često vodi kratkotrajnim rješenjima. Preuzeti odgovornost za vlastiti život znači živjeti život punim plućima u lijepim i teškim trenucima. U ovom predavanju proći ćemo neka pravila za proaktivan život kao i primjere iz stvarnog života
VI. Digitalni ured – aplikacije koje povećavaju učinkovitost uredskog poslovanja, Žarko Zečević
-
Office online, alati koji omogućavaju brzi i jednostavan pristup dokumentima
-
Kako nam jedinstvena točka dijeljenja informacija i dokumenata olakšava svakodnevni rad?
-
Suradnja i istovremeno uređivanje dokumenata
-
Bilješke i podsjetnici, možemo li bez njih?
-
Kako pronaći relevantne informacije jednostavnim "pretraživanjem"?
VII. Pravilno sjedenje na radnom mjestu i vježbe u uredu, Milan Todorović
Kao bacc. fizioterapije i Feldenkrais pedagog iz 15-godišnjeg iskustva u radu sa raznim profilima zanimanja primjetio sam mnoge zajedničke poveznice kod ljudi koji većinu radnog vremena provedu u sjedećem položaju. Na mnoge probleme uzrokovane dugotrajnim sjedenjem može se utjecati boljim položajem sjedenja i prilagodbom radne okoline. Na ovom predavanju polaznici će osvijestiti nekoliko važnih činjenica o sjedenju. U praktičnom dijelu ćete naučiti kako se tijelo može kretati dok sjedimo.
Vrijeme
četvrtak i petak, 24.i 25.1.2019.
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV..