Arhiva seminara
Naziv seminaraKako izbjeći nesporazume u komunikaciji
Predavač
Snježana Kupres
Svrha seminara
Ako ste se našli u situacijama u kojima je ono što ste mislili da ste rekli i ono što je osoba shvatila bilo potpuno različito onda je ovo tema za vas.
Sposobnost da razumijete ljude i da oni razumiju vas u velikoj mjeri ovisi o riječima koje koristite. Kvalitetno komunicirati znači koristiti jezik i birati riječi koje za sugovornika imaju određeno značenje te postavljati ona pitanja kojima ćete otkriti značenje onoga što osoba govori.
Da bismo izbjegli nesporazume u komunikaciji krećemo od pretpostavke da ljudi razmišljaju različito od nas i mi ne možemo znati što osoba točno misli kada nešto govori.
To su smo naše interpretacije iskustva koje smo čuli, a ne iskustvo koje je nam osoba zaista želje prenijeti.
Namjena
Seminar je namijenjen svima koji streme učinkovitoj, jasnoj i otvorenoj komunikaciji.
Iz programa seminara
-
Kako jasno izraziti vlastita očekivanja s ciljem postizanja jasne i otvorene komunikacije?
-
Koja pitanja postavljati da bismo razjasnili značenje onoga što nam osoba govori, izbjegli podrazumijevanje i poboljšali kvalitetu komunikacije?
-
Što je to asertivna komunikacija, kako asertivno komunicirati i koje su najčešće prepreke zbog kojih ne komuniciramo asertivno?
-
Verbalna, neverbalna i para verbalna komunikacija i njen utjecaj na prihvaćanje poruke?
-
Zašto se ne usuđujemo dati povratnu informaciju ili ako je upućujemo često je nejasna, puna emocija i neadekvatno izrečena?
-
Kako dati povratnu informaciju i pri tome zadržati ili poboljšati odnose te potaknuti osobu na promjenu u razmišljanju i ponašanju?
-
Kako prepoznati manipulaciju u komunikaciji?
Vrijeme
četvrtak, 15.7.2021. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel International, Miramarska 24, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U kotizaciju nije uračunat PDV.