Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kako izbjeći nesporazume u komunikaciji

Predavač

Snježana Kupres

Svrha seminara

Ako ste se našli u situacijama u kojima je ono što ste mislili da ste rekli i ono što je osoba shvatila bilo potpuno različito onda je ovo tema za vas.

Sposobnost da razumijete ljude i da oni razumiju vas u velikoj mjeri ovisi o riječima koje koristite. Kvalitetno komunicirati znači koristiti jezik i birati riječi koje za sugovornika imaju određeno značenje te postavljati ona pitanja kojima ćete otkriti značenje onoga što osoba govori.

Da bismo izbjegli nesporazume u komunikaciji krećemo od pretpostavke da ljudi razmišljaju različito od nas i mi ne možemo znati što osoba točno misli kada nešto govori.

To su smo naše interpretacije iskustva koje smo čuli, a ne iskustvo koje je nam osoba zaista želje prenijeti.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji streme učinkovitoj, jasnoj i otvorenoj komunikaciji.

Iz programa seminara

  • Kako jasno izraziti vlastita očekivanja s ciljem postizanja jasne i otvorene komunikacije?
  • Koja pitanja postavljati da bismo razjasnili značenje onoga što nam osoba govori, izbjegli podrazumijevanje i poboljšali kvalitetu komunikacije?
  • Što je to asertivna komunikacija, kako asertivno komunicirati i koje su najčešće prepreke zbog kojih ne komuniciramo asertivno?
  • Verbalna, neverbalna i para verbalna komunikacija i njen utjecaj na prihvaćanje poruke?
  • Zašto se ne usuđujemo dati povratnu informaciju ili ako je upućujemo često je nejasna, puna emocija i neadekvatno izrečena?
  • Kako dati povratnu informaciju i pri tome zadržati ili poboljšati odnose te potaknuti osobu na promjenu u razmišljanju i ponašanju?
  • Kako prepoznati manipulaciju u komunikaciji?

Vrijeme

četvrtak, 15.7.2021. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel International, Miramarska 24, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U kotizaciju nije uračunat PDV.