Arhiva seminara
Naziv seminaraISO standard: Upravljanje kvalitetom u praksi
Predavač
Tomislava Sabo Pavunić
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen
Kako tržište postaje sve izazovnije i zahtjevnije, tako se sve češće tvrtkama nameće zahtjev za uspostavom sustava upravljanja kvalitetom. Sve je više natječaja i naručitelja, kako na domaćem, tako i na međunarodnom tržištu koji od dobavljača proizvoda/usluga zahtijevaju implementiran sustav upravljanja kvalitetom prema normi HRN ISO/IEC 9001:2015.
Vrlo je često zahtjev tržišta implementacija sustava upravljanja kvalitetom prema normi HRN ISO/IEC 9001:2015 budući da je ona generička norma koja vrijedi za sve tipove organizacija, neovisno o njihovoj primarnoj djelatnosti i može se smatrati baznom, tj. osnovnom normom za nadogradnju sustava kvalitete s bilo kojim tehničkim standardom ili sustavom upravljanja.
Norma je napisana tako da se po njoj mogu certificirati različite tvrtke i u pojedinim je dijelovima vrlo općenita pa je kod uspostave sustava upravljanja kvalitetom potrebno znati/prepoznati i definirati minimum zahtjeva koje organizacija mora zadovoljiti kako bi mogla zatražiti formalno certificiranje sustava od strane certifikacijskih kuća koje izdaju certifikat sukladnosti s normom.
Svrha ovog seminara je da vas na praktičnim primjerima provede kroz normu HRN ISO/IEC 9001:2015, kroz zahtjeve i minimum dokumentacije koja vam je potrebna za uspostavu sustava upravljanja kvalitetom.
Onima koji već imaju uveden sustav upravljanja kvalitetom, ovaj će seminar dati praktična znanja koja će vam pomoći u održavanju sustava tako da sustav upravljanja kvalitetom ne utječe na bitnu promjenu poslovnih procesa tvrtke, već da normu prilagodite u mjeri u kojoj je to moguće vašem poslovanju.
Učinkovit sustav upravljanja kvalitetom dovodi do neprekidnog poboljšavanja u svim odjelima organizacije, dovodi do usmjerenosti na poslovne procese čime se postiže njihova veća kontrola i njihovo konstantno unaprjeđenje što u konačnici rezultira boljim odnosom prema kupcima/klijentima takve organizacije, te utječe na višu razinu kvalitete poslovanja organizacije, niže troškove, lojalnost kupaca, povećanje tržišnog udjela i veću profitabilnost.
Namjena
Seminar je namijenjen voditeljima kvalitete, članovima tima za kvalitetu, predstavnicima uprave za kvalitetu, svima koji se susreću s normom HRN ISO/IEC 9001:2015, tvrtkama koje žele uvesti sustav upravljanja kvalitetom prema HRN ISO/IEC 9001:2008, tvrtkama koje žele efikasnije upravljati postojećim sustavom kvalitete i tvrtkama koje žele integrirati sustav kvalitete prema normi HRN ISO/IEC 9001:2015 s nekim drugim sustavom upravljanja.
Način realizacije
Predavanje s Power Point prezentacijom, tumačenje norme HRN ISO/IEC 9001:2015, praktični primjeri obvezne dokumentacije za HRN ISO/IEC 9001:2015, vježbe za izradu i ažuriranje dokumentacije sustava upravljanja kvalitetom.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Koncepti kvalitete i povijest kvalitete
-
Razvoj koncepta kvalitete kroz povijest
-
ISO organizacija i standardi
-
Obitelji normi
-
Norme za koje se tvrtka može certificirati
-
Što kvaliteta znači danas?
-
Kvaliteta kao poslovna izvrsnost
Tumačenje zahtjeva norme po točkama norme HRN ISO/IEC 9001:2015
-
Opći zahtjevi
-
Zahtjevi koji se odnose na dokumentaciju
-
Odgovornost uprave
-
Upravljanje resursima
-
Realizacija proizvoda
-
Mjerenje, analiza i poboljšavanje
Obvezna dokumentacija
-
Što se podrazumijeva pod dokumentacijom sustava upravljanja kvalitetom?
-
Hijerarhija dokumentacije
-
Osnovni dokumenti
-
Dodatni dokumenti
-
Upravljanje dokumentacijom prema zahtjevima norme
-
Primjeri dokumentacije iz prakse
Interno prosuđivanje (interni audit)
-
Što je interni audit i kako se provodi?
-
Plan audita
-
Faze provođenja audita
-
Primjeri dokumentacije za interni audit iz prakse,
-
Izvještaj o auditu
Certifikacijski audit
-
Što tvrtka treba pripremiti za certifikacijski audit?
-
Tijek odvijanja certifikacijskog audita
-
Najčešća pitanja auditora
Smjernice za integraciju sustava upravljanja
-
Dijelovi HRN ISO/IEC 9001:2008 koji se mogu integrirati s drugom sustavima upravljanja
-
Kako povezati sustave upravljanja u integriran sustav – praktičan primjer
Vrijeme
četvrtak, 7.4.2022. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.