Arhiva seminara
Naziv seminaraInternet marketing
Predavač
Nina Jocić
Svrha seminara
Seminar je organiziran tako da polaznicima pruži uvod u osnovne koncepte digitalnog marketinga, upozna ih s ključnim pojmovima i odnosima među platformama. Naučit ćete koji su ključni elementi web stranice, kako pripremiti strategiju kriznog komuniciranja na društvenim mrežama, kako prepoznati, analizirati i pratiti širenje krize te savladati procjenu kada, kako i na kojim platformama reagirati, koje mogućnosti oglašavanje postoje, te kako mjeriti isplativost oglasa.
Namjena
Seminar će biti od iznimne koristi za polaznike koji su se tek nedavno susreli s internet marketingom te za one koji su dosad učili samostalno, no voljeli bi sve dosad naučeno strukturirati u jasnom okviru koji će moći nadograditi specijaliziranim seminarima (AdWords, SEO, Marketing na društvenim mrežama itd.). Za polaznike koji imaju osnovnu razinu znanja dolazi kao sistematizirano ponavljanje i podsjetnik na novosti koji stvara odličnu pripremu za daljnje seminare.
Iz programa seminara
-
Internet marketing – segment marketinga u kojemu još uvijek vrijede mnoga stara pravila, samo ih danas poznajemo pod novim nazivima
-
Kratka povijest i razvoj internet marketinga
-
Osnovni pojmovi i kratice
-
Web stranica – mjesto na kojemu sve počinje i (ponekad) prebrzo završava
-
Osnove internet analitike
-
Ključni kanali i njihovi međuodnosi
-
Content – vrste, značajke i primjena različitih formata sadržaja
-
Osnovni pojmovi i koncepti internet oglašavanja
-
Display oglašavanje – vrste display oglašavanja, direktni i programatski zakup
-
Oglašavanje na društvenim mrežama
-
Oglašavanje na tražilicama
-
E-mail oglašavanje
-
Novi trendovi u oglašavanju
-
Native sadržaj i oglašavanje – elementi, primjena, produkcija, praćenje
-
Praćenje, optimizacija i maksimizacija rezultata internet marketinga
Vrijeme
četvrtak, 12.9.2019. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.