Arhiva seminara
Naziv seminaraGejmifikacija u radnom okruženju
Predavač
Snježana Šlabek
Svrha seminara
Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.
Gejmifikacija predstavlja primjenu određenih mehanizama i alata iz gejmerskog svijeta u negejmerskom, poslovnom okruženju s namjerom da se riješe određeni problemi ili uspješno uvede određena promjena u organizaciju.
Fokus tečaja je na primjeni u poslovnom okruženju, a polaznici će uz teoriju, vježbe i prikaze brojnih uspješnih primjera iz prakse, moći na kraju tečaja samostalno izraditi gejmifikacijski dizajn jednog projekta po svojem izboru. Danas gejmifikaciju uspješno koriste velike i male kompanije, a načini i modeli primjene uistinu su široki.
Cilj ovog tečaja je polaznike upoznati s gejmifikacijom kako bi samostalno mogli dizajnirati poslovne gejmifikacijske sustave ili koristiti samo neke dijelove u svrhu obogaćivanja ili većeg uključivanja zaposlenika ili korisnika. Na tečaju će biti pokriveni osnovni koncepti, načini razmišljanja, motiviranja i dizajniranja u gejmifikaciji.
Kada uvodimo promjene u organizaciju i želimo da se zaposlenici aktivno i kreativno angažiraju na projektima koje provodimo, možemo se suočiti s njihovom slabom angažiranošću i nedovoljnom motivacijom.
U paralelnom gejmerskom svijetu taj problem motivacije ne postoji, a to su prepoznale brojne uspješne kompanije koje primjenjuju gejmerske principe i metode u različitim segmentima poslovanja. Ako vješto iskoristimo mehanizme i alate koji pokreću gejmere u poslovnom svijetu, možemo značajno motivirati svoje zaposlenike i aktivno ih uključiti u promjene koje uvodimo. Primjeri uspješne primjene gejmifikacije u poslu sežu od digitalnog učenja preko upravljanja znanjem i idejama do marketinških i komunikacijskih inicijativa i kampanja. Kroz ovaj tečaj naučit ćete osnove motivacije u digitalno doba (motivacija 3.0.) koja je ključna za uspješnu izradu gejmifikacijskog projekta te osnovne metode, alate i načine primjene gejmifikacije u poslu. Tečaj sadrži teoretski i praktičan dio te ćete na kraju tečaja biti sposobni izraditi scenarij jednog projekta kojeg želite gejmificirati.
Namjena
Ovaj seminar je namijenjen: voditeljima, projektnim menadžerima, internim trenerima te svim ostalima koji se u svojem poslu bave uvođenjem promjena te žele povećati angažiranost zaposlenika.
Način realizacije
Upoznavanje s osnovama motivacijskih tehnika, alata i mehanizama, prikaz i analiza uspješnih primjera iz prakse, rad u grupama, samostalna izrada gejmifikacijskog projekta.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
I. Motivacija u digitalno doba
-
Digitalne i analogne vrijednosti
-
Kako pokrenuti digitalno osviještenog zaposlenika?
-
Motivacija 3.0.
-
Teorije motivacije u pozadini gejmifikacije
II. Osnove gejmifikacije
-
Što je i što nije gejmifikacija
-
Izrada strategije
-
Izrada dizajna
-
Alati i metode
-
Definiranje ciljeva i izazova
III. Igrač – vrste i uloge
-
Tipovi igrača
-
Vrste aktivnosti za svaki tip igrača
IV. Primjena u poslu
-
Izgradnja holističkog pristupa unutar organizacije
-
Povezanost s poslovnom strategijom
-
Održivi razvoj i gejmifikacija
-
Zaštita osobnih podataka
-
Big Data i gejmifikacija
Vrijeme
četvrtak, 5.4.2018. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.