Arhiva seminara
Naziv seminaraEmocije u poslu i asertivnost
Svrha seminara
Emocije nas pokreću ili ograničavaju u ostvarivanju poslovnih ciljeva i uspjeha. Jeste li se u svakodnevnim poslovnim situacijama poželjeli bar jednom osjećati drugačije, jer ste znali da na taj način možete ostvariti cilj, ali niste znali kako? Emocije nas čine ljudskim bićima i samim time su dio naše svakodnevnice, pa tako i u poslovnom okruženju. Uspješni ljudi upravljaju svojim emocijama, te reagiraju na primjerene načine koji podržavaju njihov uspjeh, pri tome su asertivni. Svrha ovog seminara je osvijestiti povezanost emocija i efikasnosti u poslovnom okruženju i naučiti polaznike kako brzo, lako i jednostavno upravljati svojim emocijama, podići osobnu efikasnost i asertivnost.
Namjena
Svima koji u svom radu komuniciraju sa drugim ljudima, kao i onima koji žele biti uspješniji u poslovnom životu.
Način realizacije
Predavanje, vježbe, radionica
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
Što je asertivnost?
-
Asertivnost kao prirodno pravo svake osobe
-
Tko nam je uzeo asertivnost
-
Povratak asertivnost, povratak sebi
-
Jednostavni načini za postati i ostati asertivan
-
Što su emocije?
-
5 osnovnih emocija
-
Tipovi ljudi s o obzirom na iskazivanje emocija i kako ih postavljanjem jednog pitanja prepoznati
-
Što se događa kada nama ovladaju negativne emocije?
-
Utjecaj emocija na poslovnu efikasnost
-
Samokontrola i kako je imati u svakoj situaciji
-
Tehnika UM SPIN RELAX- uspostavite kontrolu nad sobom u tri minute
Vrijeme
četvrtak, 23.1.2014. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uključen.