Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Email marketing - izrada najboljih newslettera

Predavač

Mario Pintar

Svrha seminara

Broj sudionika je ograničen: 10

Čak 86% potrošača izjavilo je da želi primati promotivne newslettere od tvrtki čije proizvode ili usluge kupuju i to barem jednom mjesečno. Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije. Upravo zbog toga je spoj web stranica i email marketinga pun pogodak, pogotovo ako koristite segmentaciju i automatizaciju.

Email marketing jedan je od kanala direktnog marketinga koji omogućuje neposrednu komunikaciju s krajnjim kupcem/korisnikom i to pomoću emaila tj. newslettera.

Namjena

Seminar je namijenjen zaposlenicima u prodaji i marketingu, voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, brand managerima, vlasnicima malih/srednjih poduzeća i obrta, ravnateljima javnih ustanova, direktorima javnih poduzeća, agencija i drugih organizacija, ostalima koji žele uspješniji poslovni rezultat kroz bolje povezivanje sa svojim klijentima, korisnicima, kupcima.

Način realizacije

PPT prezentacija, teorijski dio svake cjeline, praktični dio svake cjeline (Mailchimp), vježbe u grupama, analiza newslettera iz prakse

Iz programa seminara

I. Uvod u email marketing

  • Što je email marketing?
  • Zašto slati newsletter?
  • Prednosti email marketinga
  • Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
  • Elementi dobrog newslettera
  • Kako do email adresa?
  • Email marketing strategija i trendovi
  • Vježba

II. Mailchimp: postavljanje korisničkog računa

  • Što je Mailchimp?
  • Što se može s besplatom verzijom platforme?
  • Koji paket pretplate odabrati?
  • Kako otvoriti korisnički račun?
  • Postavljanje korisničkog računa i profila korisnika
  • Povezivanje s društvenim mrežama te drugim alatima i servisima
  • Kreiranje liste, grupa i tagova
  • Ručno dodavanje pretplatnika
  • Importiranje pretplatnika u Mailchimp iz podatka u Excelu
  • Kreiranje potrebnih formi za pretplatu, potvrdu registracije, odjavu,…

III. Kreiranje newslettera

  • Vrste kampanja
  • Kreiranje predložaka ili korištenje gotovih tema
  • Postavljanje glavnih dijelova kampanje: kome šaljemo, tko šalje, naslov, dizajn emaila
  • Izrada newslettera: font, boje, pozadina, zaglavlje, podnožje, tekst, slike, linkovi, ubacivanje videa, linkovi na društvene mreže,…
  • Personalizacija
  • Segmentacija
  • Automatizacija
  • Vježba

IV. Slanje newslettera i analiza rezultata

  • Testiranje newslettera
  • A/B testing
  • Timing slanja newslettera – određivanje najboljeg dana i vremena
  • Zakazivanje slanja newslettera
  • Analiza rezultata email kampanje (Open rate, Click rate, Bounce rate,…)
  • Follow up newsletter
  • Analiza newslettera iz prakse

Vrijeme

četvrtak, 28.10.2021. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.