Arhiva seminara
Naziv seminaraEmail marketing (newsletter) i Zakon o telekomunikacijama
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen
Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije, to je vaš vlastiti medij putem kojeg možete besplatno plasirati sadržaj koji želite. Njegova osnovna prednost je što vaša email poruka dolazi u korisnikov osobni „inbox“.
Ljudi na internetu skeniraju sadržaj, ali rijetko ga čitaju. Većina se odlučuje na čitanje sadržaja newslettera na temelju naslova poruke. Čitajući sadržaj korisnik treba dobiti odgovore na pitanja: tko, što, kada, gdje, zašto i kako. Jezik pisanja mora biti jednostavan i razumljiv. Sadržaj treba biti kratak, jer u protivnom čitatelj vrlo brzo odustaje od čitanja. Sadržaj uvijek mora biti vezan uz temu kojom se bavite i uvijek imajte na umu, dok pišete tekst, kome se obraćate.
Osim pripreme, dakle pisanja tekstova, kreiranje slika, ilustracija i ostalih elemenata, vrlo važan dio je testiranje, saznat ćete kako to učiniti na lak i jednostavan način. Testiranjem možemo saznati koji subject je potaknuo više primatelja na čitanje sadržaja newslettera.
Želja svake tvrtke, koja u svojem marketing miksu koristi email marketing, je imati što veću bazu pretplatnika na email newsletter. Najveći problem je prikupiti email adrese tj. izgraditi bazu - na ovom seminaru bit će riječi o tome kako na legalan način izgraditi svoju bazu podataka.
Analizirat će se i stvarni newsletteri raznih tvrtki, komentirati što je dobro, što je loše, što se može poboljšati? Koje alate koristiti i kako za izradu email newslettera? MailChimp je jedan od najpoznatijih svjetskih alata za email marketing.
Kada je newsletter spreman, treba ga poslati u odgovarajuće vrijeme. Kojim danom u tjednu, u koje doba dana, koliko često… sve su pitanja na koje ćete dobiti odgovor.
Email marketing izuzetno je mjerljiv. Možete ga povezati i s Google Analyticsom i pratiti konverzije koje proizlaze iz vaših newslettera.
Svrha ovog seminara je dati odgovore na pitanja – što je email marketing, kako funkcionira email newsletter, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, što je spam i kako ga izbjeći?
Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje na bilo koji način u komunikaciji sa svojim klijentima/korisnicima/kupcima/poslovnim partnerima koriste email kao kanal razmjene informacija.
Način realizacije
Predavanje s PP, vježbe u grupi, analiza e-mail newslettera tvrtki iz kojih dolaze sudionici seminara (ukoliko imaju newsletter), te analiza najpoznatijih newslettera.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Što je email marketing?
-
Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
-
Zašto slati email newsletter?
-
Kako funkcionira email newsletter?
-
Prednosti email marketinga
Osam elemenata dobrog newslettera
-
Naslov
-
Personalizacija
-
Ime pošiljatelja
-
Sadržaj
-
Slike
-
Call-to-Action (linkovi)
-
Social media linkovi
-
Odjava s mailing liste
Mailing liste/baze
-
Stvaranje vlastite mailing liste (baze)
-
Kako legalno dobiti bazu emailova?
-
Kako privući prijavljivanje na newsletter na web stranici?
-
Nagradne igre
-
Segmentacija mailing liste
-
Ažuriranje mailing liste
-
15 savjeta za stvaranje mailing liste
Pripremanje i slanje poruke
-
Pripremanje poruke
-
Kakav sadržaj slati – kako napisati učinkovit prodajni email?
-
Struktura i template poruke: optimalna količina teksta, slike, ilustracije, boje, dizajn – osnovna pravila
-
Fotografije koje možete legalno preuzeti na internetu
-
Besplatni alat za provjeru pravopisa i tipfelera - hascheck
-
Kako napisati dobar subject email newslettera?
-
A/B test - testiranje sadržaja poruke i subjecta
-
Timing – vrijeme slanja email newslettera
-
Responsive dizajn – prestiž ili potreba?
-
25 savjeta za dobar email marketing
Statistika – praćenje rezultata newsletter kampanje
-
Razlika između gotovih email marketing alata i custom rješenja
-
Mailchimp – najpoznatije rješenje za e-mail marketing s više od tri milijuna korisnika širom svijeta – kako funkcionira – praktičan primjer
-
Ključni pokazatelji: Open Rate i Click Rate
-
Povezivanje s Google Analyticsom
-
Primjer iz prakse
Zakon o elektroničkim komunikacijama
-
Što predstavlja neželjene elektroničke komunikacije - SPAM?
-
Različit pristup u odnosu na fizičke i pravne osobe (privola za primanje promidžbenih poruka sredstvima elektroničke komunikacije)
-
Na koji način se može odvijati prodaja i promidžba putem elektroničkih komunikacija, a da ne predstavlja spam (uz praktične primjere)?
-
Što pretplatnici mogu napraviti u slučaju primitka neželjene elektroničke komunikacije (osobito neželjene elektroničke pošte)?
Vrijeme
četvrtak, 28.5.2015. od 9:00 do 16:30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.