Arhiva seminara
Naziv seminaraE mail newsletter, Zakon o telekomunikacijama i MailChimp
Svrha seminara
Sljedeći termin održavanja seminara: 28.5.2015.
Broj sudionika ograničen: 20
Email marketing jedan je od kanala direktnog marketinga koji omogućuje neposrednu komunikaciju s krajnjim kupcem/korisnikom i to pomoću tehnika kao što je email newsletter. Ovaj seminar dat će vam odgovore na osnovna pitanja iz email marketinga – što je email marketing, kako funkcionira email newsletter, zašto i kada ga slati, prednosti email marketinga, koju statistiku pratiti, zaštita osobnih podataka.
Namjena
Seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom i koji se planiraju početi baviti time (voditelj/direktori marketinga, vlasnici obrta, tvrtki, poduzetnici).
Način realizacije
PPT prezentacija, vježbe te izrada jednog email newslettera na stvarnom primjeru i njegovo slanje na listu primatelja.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:30 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Zakon o telekomunikacijama
-
Što predstavlja neželjene elektroničke komunikacije SPAM?
-
Različit pristup u odnosu na fizičke i pravne osobe (privola za primanje promidžbenih poruka sredstvima elektroničke komunikacije)
-
Na koji način se može odvijati prodaja i promidžba putem elektroničkih komunikacija, a da ne predstavlja spam (uz praktične primjere)?
-
Što pretplatnici mogu napraviti u slučaju primitka neželjene elektroničke komunikacije (osobito neželjene elektroničke pošte)?
Što je email marketing?
-
Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
-
Zašto slati email newsletter?
-
Kako funkcionira email newsletter?
-
Prednosti email marketinga
Elementi dobrog newslettera
-
Naslov
-
Personalizacija, ime pošiljatelja
-
Sadržaj, slike
-
Call-to-Action (linkovi)
-
Social media linkovi
-
Odjava s mailing liste
-
Responsive dizajn
-
Primjeri dobrih i loših newslettera
Mailing liste/baze
-
Stvaranje vlastite mailing liste (baze) i stvaranje svog medija (kako privući prijavljivanje na newsletter na web stranici, kupovina mailing lista, nagradne igre,…)
-
Segmentacija mailing liste
-
Ažuriranje mailing liste
Statistika
-
Razlika između gotovih email marketing alata i custom rješenja
-
Ključni pokazatelji: Open Rate i Click Rate
-
Povezivaje sa Google Analytics računom
-
Primjeri iz prakse
Pripremanje i slanje poruke
-
Pripremanje poruke
-
Kakav sadržaj
-
Struktura i template poruke
-
Kako napraviti dobar subject e-maila?
-
Testiranje sadržaja poruke i subjecta
-
Timing – vrijeme slanja email newslettera
-
Responsive dizajn – prestiž ili potreba?
-
25 savjeta za dobar email marketing
Drugi dan
Izrada email newslettera (praktični dio)
-
Stvaranje nove liste
-
Sign-Up obrasci – oblici i postavljanje
-
Import mailing liste iz Excela
-
Kreiranje autorespondera prilikom prijave na newsletter
-
Kreiranje newslettera sa svim potrebnim elementima
-
Segmentacija mailing liste
-
Testiranje newslettera
-
Slanje newslettera
-
Praćenje statistike
Vrijeme
četvrtak, 20.3.2014. i petak, 21.3.2014. od 9:00 do 16:30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.