Arhiva seminara
Naziv seminaraDruštveno odgovorno poslovanje – Strateško upravljanje organizacijom
Predavač
Mirjana Matešić
Svrha seminara
Kako upravljanje nefinancijskim utjecajima doprinosi uspjehu poslovanja?
Ovaj seminar će pokriti sve ključne elemente društveno odgovornog poslovanjate te s njim povezanom teorijom održivog razvoja. Objasnit ćemo povijesne kao i trenutne okolnosti koje utječu na važnost upravljanja nefinancijskim utjecajima te potencijalne koristi koje poduzeće može imati od razumijevanja i upravljanja svojim utjecajima. U tom kontekstu ćemo se pozabaviti konkretnim područjima utjecaja i s njima povezanim primjerima iz prakse. Predstavit ćemo metodologije i alate koji su na raspolaganju poduzećima za razumijevanje i implementaciju ovih modela upravljanja, regulative koja potiče primjenu ovih alata te očekivane trendove u budućnosti koji će dati prednost poduzećima koja su savladala ove metodologije.
Društveno dogovorno poslovanje u Hrvatskoj je koncept poznat već više od 15 godina. Mnoge kompanije deklariraju se kao društveno odgovorne. Pri tome najčešće kao dokaz svoje odgovorne prakse prezentiraju primjere donacija u lokalnu zajednicu gdje podupiru javne ustanove ili organizacije civilnog društva. No društveno odgovorno poslovanje puno je više od toga. Ovdje se radi o alatu za strateško upravljanje organizacijom koja njegovom primjenom prepoznaje svoje nefinancijske utjecaje, počinje njima upravljati i kao posljedicu upravlja svojim rizicima koji proizlaze iz lošeg razumijevanja pozicije i uloge poslovne organizacije u društvu. Iako godinama korišten kao alat strateškog upravljanja najčešće velikih korporacija koje imaju resurse i teže smanjenju na minimum rizika koji nastaju kao posljedica degradacije okoliša, klimatskih promjena i novih očekivanja koje dionici imaju prema organizacijama, potreba za upravljanjem ovim utjecajima postala je nužnost za organizacije svih veličina i geografskih položaja.
Namjena
Visokom i srednjem menadžmentu velikih, srednjih i malih tvrtki, vlasnicima i direktorima tvrtki i obrta, voditeljima i djelatnicima kadrovskih i HR odjela, voditeljima i djelatnicima marketing i PR odjela, voditeljima i djelatnicima odjela prodaje i korisničkih službi, voditeljima i djelatnicima odjela razvoja i proizvodnje, voditeljima i djelatnicima odjela za komunikaciju s ulagačima, poslovnim suradnicima i dobavljačima, svima zainteresiranima.
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija različitih alata te praktični primjeri.
Iz programa seminara
I. Povijesni pregled koncepta i povezanih terminologija
-
Teorija održivog razvoja
-
UN-ov Program 2030. i 17 Ciljeva održivog razvoja
-
Odgovornosti poslovnog sektora
-
Ključne teme
-
Koristi i prednosti od razumijevanja i prihvaćanja koncepta
-
Razvoj društveno odgovornog poslovanja
-
Odgovornosti za nefinancijske utjecaje
-
Razvoj europske zakonodavne prakse
-
Obveze nefinancijskog izvještavanja
-
Proces izvještavanja kao temelj za upravljanje utjecajima
II. Kako primjena prakse odgovornosti za nefinancijske utjecaje koristi poslovanju
-
Financijske koristi
-
Zadovoljstvo zaposlenika
-
Poboljšanje komunikacijskih i promotivnih aktivnosti, ulaganje u reputaciju
-
Smanjenje troškova poslovanja
-
Upravljanje rizicima
-
Olakšani pristup kapitalu
III. Područja društveno odgovornog poslovanja
-
Ekonomska održivost
-
Strateški pristup DOP-u
-
DOP u radnoj okolini
-
DOP i ljudska prava
-
Politika raznolikosti
-
Zaštita okoliša
-
Odnosi na tržištu
-
Ulaganje u zajednicu
IV. Primjena DOP-a u Hrvatskoj
-
Primjeri aktivnosti, organizacija i događanja
-
Mogućnosti sudjelovanja u inicijativama i mrežama
V. Alati, metode i priručnici
-
Globalne smjernice za izvještavanje o održivosti
-
ISO 26000
-
Indeks DOP-a
VI. Regulative i trendovi
VII. Kako započeti i provoditi DOP u poduzeću
-
Praktični rad na promišljanju implementacije predstavljene metodologije
-
Analiza slučaja
Vrijeme
srijeda, 17.4.2019. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.