Arhiva seminara
Naziv seminaraCRM i analiza kupaca
Predavač
Matija Nakić, Ivan Leskovar
Svrha seminara
Korištenje CRM sustava ogleda se kroz niz poboljšanja u svakodnevnom operativnom poslovanju. Odnosi s klijentima zahtijevaju odgovarajuću primjenu procesa kojima tvrtka uspostavlja kontrolu, odnosno upravlja tim odnosima. Nastojanja tvrtke da poveća svoju konkurentsku sposobnost i ojača tržišnu poziciju temelji se na razumijevanju ponašanja kupaca i utjecanja na njih kroz dvosmjernu komunikaciju, a sve s ciljem privlačenja novih i/ili zadržavanja postojećih klijenata, povećanja njihove lojalnosti i povećanja profitabilnosti poduzeća.
Temelj takvog odnosa je formiranje jedinstvene centralizirane baze potencijalnih i postojećih kupaca koje će omogućiti da sve informacije i znanje budu uskladišteni, pristupačni i otvoreni za analizu menadžmentu i zaposlenicima i da se tako upotrijebe za bolje razumijevanje prošlog i sadašnjeg okruženja, kao i za predviđanje budućih poslovnih rezultata. Pravovremena i točna komunikacija uvelike utječe na zadovoljstvo korisnicima te povećava internu efikasnost procesa.
Svrha seminara je proći temelje CRM strategije, trendove vezane uz upravljanje korisničkim odnosima, saznati kako odabrati pravi CRM i adekvatan način implementacije, te kako maksimalno iskoristiti podršku CRM sustava za korisničke i interne procese.
Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima prodaje, marketinga i korisničke službe, vlasnicima tvrtki i obrta, kao i IT djelatnicima tvrtki koje planiraju CRM implementaciju.
Način realizacije
Predavanje, rasprava i case study.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Uloga CRM strategije
-
Kako razviti CRM strategiju I zašto je važna u modernom poslovanju?
-
Kako propagirati interno I realizirati CRM strategiju?
-
Kako CRM sustavi pomažu u realizaciji CRM strategije?
Kako izabrati pravi CRM sustav za vašu organizaciju?
-
Pregled tržišta i usporedba alata
Najbolje prakse iz implementacije CRM sustava
Pregled Microsoft Dynamics CRM-a
-
Generalni pregled modula marketinga, prodaje i korisničke skrbi.
-
Case study
Vrijeme
četvrtak, 25.8.2016. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.