Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Business Model Canvas

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Kako odabrati najbolji poslovni model za vašu organizaciju? Strukturiranim pristupom, Business model canvas kroz devet cjelina omoguće da sistematski opišete svoj biznis, definirate izazove i odaberete poslovne modele koji najviše odgovara upravo vama!

To je predložak strateškog upravljanja koji se koristi za razvoj novih poslovnih modela i dokumentiranje postojećih. Nudi vizualni grafikon s elementima koji opisuju vrijednost tvrtke ili proizvoda, infrastrukturu, kupce i financije, pomažući tvrtkama da usklade svoje aktivnosti zahtjevima tržišta.

Svrha ovog seminara jest staviti kreirati Business model canvas koji će biti temelj povezivanja vaših poslovnih aktivnosti i zahtjeva tržišta. Obzirom da danas na tržištu postoji komunikacijski šum, strukturirani pristup istome jedini je pravi put razvoja svakog modernog biznisa!

Namjena

Devet "građevinskih blokova" (building blocks) poslovni model Business Model Canvas kao predložak inicijalno je predložio Alexander Osterwalder, švicarski biznismen i teoretirač, 2005. godine, a najveću primjenu doživljava kod sistematizacije poslovanja postojećih organizacija i kreiranja potpuno novih biznisa. Služi kao temelj svim daljnjim poslovnim aktivnosti – komercijalnim (marketing i prodaja), infrastrukturnim (aktivnosti, resursi) i financijskim. Najveću primjenu doživljava kod vlasnika biznisa i direktora, kao i kod komercijalnih direktora (marketing i prodaja).

Način realizacije

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za drugi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

Iz programa seminara

  • Uvod
  • Business model canvas
  • Infraskturura
    • Ključne aktivnosti
    • Resursi
    • Partneri
  • Ponuda
    • UVP (Unique Value Proposition)
    • Kvalitativne i kvantitativne metrike
  • Klijenti
    • Segmentacija
    • Kanali prodaje
    • Odnosi s klijentima
  • Financije
    • Prihodi
    • Rashodi
  • Praktična primjera
  • Zaključak

Vrijeme

petak, 4.3.2022. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.