Arhiva seminara
Naziv seminaraB2B - Vođenje ključnih kupaca
Predavač
Snježana Kupres
Svrha seminara
Stalne promjene ponašanja i navika kupaca, kompleksni B2B prodajni procesi sa sve većim brojem uključenih dionika u donošenje konačne odluke, te ponekad naizgled nepremostivi prigovori kupca i prepreke na tržištu , realnost je s kojom se suočava profesionalna prodaja. U sve složenijim tržišnim uvjetima sve češće potrebno je razmišljati o utjecaju čimbenika o kojima dosada niste razmišljali. Razumijevanje psihologije prodaje vaša sposobnost da zainteresirate klijente za nove mogućnosti uz stručnost razlike su između prosječnog i izvrsnog prodajnog profesionalca.
Teme modula:
-
Growth mindset - kako mentalni sklop utječe na komunikaciju, vođenje i upravljanje ključnim kupcima
-
Paretovo načelo 80/20 i njegova primjena u prodaji
-
Od potencijalnog kupca do statusa ključnog kupca - u kojem trenutku potencijalni kupac dobiva status ključnog kupca
-
Proces donošenja odluka u B2B prodaji - tko ima i kakvu ulogu u procesu donošenja odluke
-
Faze prodaje: od predprodajnog procesa do postprodajnog procesa
-
Upravljanje vremenom - vrijeme kao resurs u vođenju ključnih kupaca
-
USP jedinstvena prodajna prednost - zašto je važna, kako je definirati i komunicirat
Iz programa seminara
Sadržaj seminara
-
Priprema i planiranje sastanka s ključnim kupcima
-
Odnosi s klijentima i utjecaj odnosa na rezultate
-
Proces donošenja odluka u B2B prodaji
-
Definiranje potreba klijenata
-
Koraci prodajnog razgovora
-
Prezentiranje isplativost proizvoda i usluga
-
Follow up metoda
Ciljevi seminara
-
Osvijestiti ulogu KAM-a u prodaji i njegov utjecaj na klijenta
-
Upoznati pravilo 80/20 i njegovu primjenu u prodaji
-
Steći razumijevanje procesa donošenja odluka u B2B prodajnom procesu
-
Usvojiti razumijevanje važnosti načina komuniciranja proizvoda / usluga
-
Steći razumijevanje elementa komunikacije koje utječu na odluku klijenta
Ishodi učenja
-
Naučiti kako se pripremiti za sastanak
-
Naučiti kako poticati suradnju s klijentima
-
Biti u stanju prepoznati različite faze prodajnog procesa
-
Naučiti kako precizno definirati potrebe klijenata
-
Naučiti kako jasno komunicirati proizvode i usluge koristeći različite tehnike
-
Osvijestiti zašto je follow up važan za dugoročne odnose i rezultate
Vrijeme
srijeda, 23.3.2022. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.