Otvoreni seminari
Naziv seminaraWebinar: Marketinška strategija i budžetiranje
Predavač
stručnjaci Mape znanja
Svrha seminara
Strategija i budžetiranje prate poslovni plan organizacije. Imaju jasno definirane ciljeve i rokove. Ponekad je iste teško ostvariti, posebice u dinamičnoj situaciji u kojoj se svjetsko gospodarstvo našlo zadnjih mjeseci. Kupci i klijenti su sve zahtjevniji, koriste sve više uređaja, platformi i aplikacija, a s druge strane vi morate ostvariti zacrtani poslovni rezultat. Na ovom ćemo vam webinaru dati praktične smjernice preko kojih ćete moći krenuti s korekcijama vaše marketinške strategije, popraćeno s budžetiranjem. Pripremite olovku i papir, jer budžetiranje ide ruku pod ruku s matematikom.
Namjena
Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti promjene i kupca staviti na prvo mjesto. Za to su najviše odgovorni članovi uprava, marketinga, prodaje i IT-a. Kupac ne zna i ne želi znati razliku između vaše unutarnje organizacije, ali želi sve informacije o vašim proizvodima - odmah. Ako na to niste spremni, vaša konkurencija jest. Primarna svrha webinara jest dati uvid u alate i taktike koje možete početi primjenjivati odmah.
Način realizacije
Webinar će biti održan putem Zoom platforme, na interaktivan način. Polaznici će cijelo vrijeme moći postavljati pitanja, a tijekom provedbe ćemo se referirati na trenutnu situaciju vaše organizacije. Nakon samog webinara polaznicima će biti dostavljeni materijali koje mogu primjenjivati u poslovanju.
Iz programa seminara
-
Svijet danas i promjene kojima svjedočimo
-
Važnost strategije i prilagodbe iste novim uvjetima
-
Koraci izrade i prilagodbe strategije
-
Prilagodba marketinškog plana
-
Kako pristupiti tržištu
-
Kako se pozicionirati
-
Budžetiranje – primjeri i izazovi
-
Pregled alata koji vam pomažu
Vrijeme
četvrtak, 28.5.2020. od 10:00 do 12:00
Mjesto
platforma ZOOM
Kotizacija
450,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar