Otvoreni seminari
Naziv seminaraWeb prodaja II: Optimizacija web stranica za konverziju
Predavač
Ivica Kruhek
Iz programa seminara
-
Analiza poslovanja web trgovine – što pratiti, što mjeriti, koje alate koristiti?
-
Što je stopa konverzije i kako je izračunat?
-
Kako optimizirati web trgovinu i postići bolje rezultate prodaje?
-
5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će Google zavoljeti tvoju stranicu
-
Kako posjetitelja web stranice pretvoriti u kupca?
-
Kako organizirati sadržaj web stranice na jasan i logičan način - kako složene stvari mogu postati jednostavne?
-
Koji su najčešći razlozi odustanka od kupnje na web stranici:
-
Ergonomija – ako korisnik intuitivno ne zna što treba u sljedećem koraku učiniti najčešće odustaje – kako olakšati snalaženje na web stranici?
-
Registracija – korisnik se odluči na kupnju, ali zbog zamornog postupka registracije u posljednji trenutak odustaje od kupnje – kako to izbjeći?
-
Plaćanje – korisnik odustaje u zadnjem koraku zbog dodatnih troškova (poštarina, poreza ...), kako dodatne troškove iskomunicirati na jasan način?
-
Dizajn – lijepe stranice nisu nužno i učinkovite
-
Promocija – uspješnost oglašavanja ne smije biti broj posjeta stranicama već broj ostvarenih ciljeva: prodaja, rezervacija...
-
Najadekvatnija metode optimizacije:
-
A/B testing,
-
Copy Optimization
-
Customer Journey Analysis
-
Koji procesi i koraci vode prema boljem upoznavanju kupaca?
-
Tehnike povećanja prosječne vrijednosti košarice
-
Tehnike povećanja broja kupaca koji se vraćaju
-
Tehnike povećanja broja pretplatnika newslettera
-
Strategija upravljanja cijenama u web trgovini
-
Povećanje razine povjerenja kod kupaca
-
Briga o korisnicima, kvalitetna tehnička podrška
-
Tehnike povrata „izgubljenih“ kupaca
-
Case study - iskoristite tuđa iskustva za svoju prednost na tržištu
Predavač
Ivica Kruhek više od dvanaest godina pomaže domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva. Iskustvom rada na više stotina web projekata upoznao je razne poslovne procese i stekao veliko iskustvo u razumijevanju načina poslovanja i prepoznavanju poslovnih potreba tvrtki svih veličina. Svoje znanje i iskustvo koristi u planiraju digitalnih strategija i izradi koncepata za e-commerce i druge složene web projekte. Zadnjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu. Direktor je i suvlasnik web agencije Marker gdje vodi e-commerce i složene web projekte.
Vrijeme
petak, 29.11.2019. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar