Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Voditelj ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju

Predavač

Ivan Vidas

Svrha seminara

U modernom poslovnom okruženju često nailazimo na izazove na koje je potrebno odmah odgovoriti a upravo je upravljanje dokumentima glavna okosnica uredskih procesa koji Vam mogu pružiti učinkovitost odlučivanja i upravljanja tvrtkom.

Uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.

U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova trgovačkog prava te računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.

Svrha ovog seminara/radionice je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga...

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.

Način realizacije

Interaktivan pristup, primjeri iz prakse, konkretni izračuni, primjeri svih dokumenata i obrazaca koji se obrađuju na seminaru, pitanja i odgovori.

Iz programa seminara

  • Propisi i čuvanje dokumenata u uredskom poslovanju
  • Osnove trgovačkog prava – fokus na vrste trgovačkih društva
  • Trgovački ugovori
  • Računovodstveni izvještaji – bilanca, račun dobiti i gubitka i dr.
  • Knjigovodstvene i poslovne isprave – URA, IRA, izvodi i dr.
  • Putni nalozi – ispunjavanje na praktičnim primjerima
  • Loko vožnja
  • Ugovori o djelu, autorski ugovori
  • Ispunjavanje i plaćanje računa za studentski servis
  • Komunikacija s knjigovodstvenim servisom – rokovi i način dostave podataka
  • Vođenje evidencije radnog vremena
  • Upravljanje sustavom vođenja uredskih registara
  • On line pohrane dokumenata
  • GDPR u uredskom poslovanju

Predavač

Ivan Vidas, struč. spec. oec. – radno iskustvo krenuo stjecati kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka u velikim poslovnim sustavima da bi danas karijeru gradio u svijetu financija u međunarodnom okruženju. Kao menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i HR -om svakodnevno se bavi pitanjima privlačenja novih zaposlenika, kreiranja financijskih paketa, provođenja intervjua, razvoja djelatnika te sveopćom HR – politikom. Autor je brojnih članaka iz područja financija, HR-a i radnog prava koji su objavljeni u vodećim časopisima koji pokrivaju ta područja. Aktivan je mentor pripravnicima i osobama bez radnog iskustva koje zanima svijet financija i radnog prava. Od strane njemačke certifikacijske kuće dodijeljen mu je certifikat stručnjaka za radno pravo.

Vrijeme

četvrtak i petak, 27. i 28.2.2020. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Voditelj ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju
Vrijeme četvrtak i petak, 27. i 28.2.2020. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.