Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Uvod u SEO - Optimizacija web stranica za tražilice

Predavač

Marko Pačar, Head of web analytics & optimization @ Degordian

Svrha seminara

Optimizacija web stranica za tražilice, poznatija pod svojim međunarodnim akronimom SEO, jedna je od najtraženijih usluga digitalnog marketinga. S nekoliko milijardi pretraga dnevno, tražilice su potencijalno značajan izvor prometa, a samim time i prihoda. Sam organski promet, uz to što je konstantan, predstavlja ciljani segment posjetitelja koji, u odnosu na druge segmente posjetitelja, u pravilu ostvaruje znatno bolje konverzije i direktno utječe na povećanje prihoda. Međutim, tražilice su također organizacije koje posluju profitabilno, a optimizacija web stranica za povećanje organskog prometa i vidljivosti na tražilicama zahtijeva niz implementacija, tehničkih i netehničkih, koje nazivamo SEO-om.

Ovaj seminar će pokriti sve ključne elemente uspješne optimizacije. Zbog opsežne materije, seminar će se ponajviše fokusirati na konkretne primjere i objašnjavanje temeljnih metodologija optimizacije web stranica. Kroz razumijevanje tih metodologija, polaznici će moći u praksi iskoristiti stečeno znanje te prilagoditi proces optimizacije specifičnostima svojih web stranica. Na seminaru će se proći sama ideja tražilica i online pretraživanja. Razjasnit će se što je online autoritet, kako se on prenosi te na koji način on utječe na povećanje prometa. Povezat će se ideja ključnih riječi, pronalazak specifičnih ključnih riječi niske konkurentnosti i potrebe optimizacije sadržaja za tražilice. Sve skupa će biti uokvireno tehničkim zahtjevima modernih, dobro optimiziranih stranica. Kroz niz praktičnih primjera, objasnit će se čitav proces optimizacije web stranica, a polaznici će naučiti kako kreirati svoju online strategiju, postaviti realna očekivanja te, na kraju, kako povećati organski promet na svojim web stranicama.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji žele poboljšati rezultate svog online poslovanja ili žele povećati online vidljivost kroz optimizaciju web stranica za povećanje organskog prometa. S obzirom na to da seminar pokriva tehničke i netehničke aspekte optimizacije, on je pogodan za sve koji direktno ili indirektno sudjeluju u procesu održavanja i unaprjeđivanja web stranica, odnosno jednako je namijenjen web developerima kao i managerima te zaposlenima u marketinškim odjelima, ali i svima koji samostalno žele pokrenuti ili unaprijediti rezultate postojećeg online posla.

Način realizacije

PPT prezentacija, demonstracija različitih alata te praktični primjeri.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Uvod u SEO:

  • Razumijevanje tražilica i njihova budućnost
  • Google kao postavljač trendova
  • Redefiniranje pojma i ideje optimizacije za tražilice
  • Tko treba SEO, kada ga treba i u kojoj mjeri?
  • SEO kao dio marketinške i poslovne strategije
  • Tko treba SEO, kada ga treba i u kojoj mjeri?
  • Kako biti korak ispred konkurencije?
  • SEO kao faktor optimizacije konverzija

Početak SEO implementacije

  • Važnost i uloga planiranja
  • Kreiranje SEO strategije
  • Zašto je mjerenje osnova uspjeha SEO strategije?
  • Analiza i prepoznavanje konkurencije
  • Kako dobro rasporediti vrijeme?
  • Kako prepoznati pravi trenutak za početak optimiziranja?

Online autoritet

  • Autoritet - osnova online optimizacije
  • Linkovi - najvažniji faktor online autoriteta
  • Mjerenje autoriteta
  • Kako doći do linkova?
  • Kako doći do linkova analizom konkurencije?
  • Što je anchor text, kako ga iskoristiti i kako ne pretjerati s njime?

Važnost i uloga ključnih riječi

  • Ključne riječi i njihova uloga
  • Istraživanje ključnih riječi
  • Proširene fraze i kompleksna semantika
  • Klasteri ključnih riječi i njihovo iskorištavanje
  • Kanibalizacija ključnih riječi i kako je izbjeći?
  • Istraživanje ključnih riječi konkurencije

Proces stvaranja dobro optimizirane web stranice

  • Principi dizajna strukture web stranice
  • Vrste informacijske strukture i kako odabrati najbolji model?
  • Važnost domene i odabir prave domene
  • Raspored ključnih riječi na web stranici
  • Važnost internog sustava linkova u distribuciji autoriteta
  • Tehnički elementi dobro optimizirane stranice
  • Mobilna verzija web stranice - SEO imperativ

Optimiziranje sadržaja za tražilice

  • Što je SEO-friendly sadržaj?
  • Kako kreirati sadržaj koji privlači linkove?
  • Ključne riječi u tekstu - istine i zablude
  • Optimizacija sadržaja za konverzije?

Korisni savjeti

  • Kako mjeriti uspjeh optimizacije stranice
  • Važnost eksperimentiranja
  • Black-hat, white-hat i grey-hat SEO - u čemu je razlika?
  • SEO-friendly redizajn web stranica
  • SEO za lokalne biznise
  • Google Panda i Google Penguin - kako izbjeći penalizaciju?
  • Najvažniji SEO alati

Predavač

Marko Pačar, Head of web analytics & optimization u Degordianu - najvećoj regionalnoj digitalnoj agenciji. Radeći s raznovrsnim profilom klijenata, od multinacionalnih korporacija pa do lokalnih poslova, stekao je iskustvo procesa optimizacije web stranica i online analitika u različitim nišama i na različitim tržištima. Prakticira holistički pristup web optimizaciji, a na sam proces web optimizacije gleda kao na dio cjelokupne marketinške strategije.

Vrijeme

četvrtak, 27.9.2018. do 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Uvod u SEO - Optimizacija web stranica za tražilice
Vrijeme četvrtak, 27.9.2018. do 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba