Otvoreni seminari
Naziv seminaraUredsko poslovanje
Predavač
Goran Vojković
Svrha seminara
Broj sudionika je ograničen: 12
“Svoju pisarnicu moraš držati urednom i na svako pismo koje primiš moraš označiti odakle je stiglo, te godinu, mjesec i dan, pohraniti ga na određeno mjesto i na svako odgovoriti te s gornje strane označiti: odgovor. Potom ih svaki mjesec poveži u svežnjeve i spremi ih, a jednako naniži i sve mjenice koje plaćaš, važna pisma, bilježke ili isprave i čuvaj ih kao vrlo potrebne stvari. Uvijek misli na svoje knjige, jer su u njima svi trgovački podaci” Benedikt Kotrulj, Libro del arte dela marcatura, 1458.
Seminar obuhvaća znanje uredskog poslovanja u Republici Hrvatskoj, koje je u praksi potrebno mnogima, a izučava se samo na nekim učilištima. Uz svladavanje uredskog poslovanja sukladno Uredbi o uredskom poslovanju, prelaze se osnove spisovodstva (dakle dokumentacijom koja se ne vodi u sustavu uredskog poslovanja) te organizacije i rada pismohrane. U prvom dijelu seminara prelazi se teorija, ali uz primjere iz prakse, da bi se kasnije radilo na primjerima, primjerice sastavljanje klase i urudžbenog broja te pripreme za pošiljki slanje poštom. Uključene su i poveznice prema drugim propisima, primjerice Općoj uredbi o zaštiti podataka.
Opseg obveznika primjene Uredbe o uredskom poslovanju s godinama je sve veći. Usložnjavanje sustava lokalne samouprave, decentralizacija, prenošenje javnih ovlasti na ustanove, pa i trgovačka društva dovelo je do toga da je uredsko poslovanje uvelike izišlo iz okvira klasične administracije i uredskih zgrada državne uprave. Stoga je i broj osoba koji barem dio svog poslovanja moraju obavljati sukladno pravilima o uredskom poslovanju širi nego ikada. U praksi to uključuje i mnoge pojedince koji tijekom redovnog školovanja nisu bili u prilici naučiti uredskom poslovanje i općenito rad sa spisima.
U praksi – uredskim poslovanjem se danas moraju baviti i oni koji se s uredskim poslovanjem nisu ni na koji način susretali u svom poslu, niti su razmišljali o upravnim poslovima. Broj tijela i organizacija s javnim ovlastima danas je iznimno širok. Nepoznavanje uredskog poslovanja s druge strane dovodi do pogrešaka i nekvalitetnog rada.
Iz programa seminara
I. Uredsko poslovanje – prvi dio
-
Uvod
-
Opće odredbe
-
Primitak, otvaranje i pregled pošiljki
II. Uredsko poslovanje – drugi dio
-
Upisivanje pismena
-
Klasifikacija
-
Dostava pismena u rad
-
Administrativno-tehnička obrada akta
-
Otpremanje akta
III. Uredsko poslovanje – treći dio
-
Razvođenje i rokovnik predmeta
-
Stavljanje predmeta u pismohranu i čuvanje
-
Pečati, žigovi, štambilji
-
Spisovodstvo i postupak s elektroničkom poštom
IV. Spisovodstvo i korištenje novih tehnologija
-
Spisovodstvo
-
Adresiranje
-
Elektronička pošta u uredskom poslovanju
V. Vježbanje naučenog
-
Vježba (klase, urudžbeni brojevi, donošenje plana klasifikacijskih oznaka i brojčanih oznaka)
-
Pitanja
Vrijeme
četvrtak, 15.4.2021. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar