Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Strategije i taktike poslovnog pregovaranja

Predavač

Mario Buljan

Svrha seminara

Pregovarati znači težiti situaciji u kojoj obje strane dobivaju, težiti zadovoljnom klijentu, zdravoj organizaciji i osobnom uspjehu. Također znači težiti maksimalnim rezultatima, a bez da se ošteti klijent. Kako bilo, ova cesta je puna zamki.

Morat ćete se nositi s emocijama i neracionalnim argumentima. Najvažnije je držati se dogovora koji je napravila vaša organizacija.Tijekom ovog treninga naučit ćete kako savladavati ove prepreke i pronaći rješenja u kojima obje strane dobivaju u različitim situacijama. Korak po korak, naučit ćete pouzdano slijediti uravnoteženi smjer.

Namjena

Seminar je namijenjen prodajnim predstavnicima, savjetnicima prodaje, svima koji pregovaraju interno i eksterno o različitim vrstama ugovora, menadžerima na funkcijama koje iziskuju pregovaranje i dogovaranje s drugim poslovnim partnerima, referentima nabave i drugima koji žele razviti svoje pregovaračke vještine.

Način realizacije

Trening se sastoji od kontinuiranog niza diskusija, interaktivnih i praktičnih vježbi.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Koja je razlika između prodaje i pregovaranja?
  • Koje alternative su u igri?
  • Što morate znati prije pregovaranja?
  • Kako se pripremiti za pregovaranje?
  • Reagiranje na ponašanje drugih za pregovaračkim stolom - emotivna inteligencija u pregovaranju
  • Koja je razlika između pregovaračke pozicije i interesa
  • Kada započeti pregovaranje i o čemu raspravljati?
  • Kako dobiti potrebne informacije
  • Kako se okoristiti neverbalnom komunikacijom?
  • Kako bolje i aktivnije slušati za pregovaračkim stolom?
  • Kako što učinkovitije prezentirati vlastite ideje?
  • Kada naglasiti koju od dodanih vrijednosti?
  • Kako trgovati i kada napraviti ustupak?
  • Pregovaranje u timu
  • Kako zaključiti pregovore?

Po završetku ovog intenzivnog treninga polaznici će:

  • Pregovarati sa samopouzdanjem
  • Razumjeti i znati prepoznati s kojim tipom pregovarača pregovaraju
  • Svjesno koristiti neverbalnu komunikaciju
  • Na kreativan i domišljat način postići situaciju u kojoj obje strane dobivaju

Predavač

Mario Buljan nakon više od 20 godina radnog iskustva na širokom spektru poslova i projekata u 2009. pokrenuo je otvaranje DOOR Training podružnice u Hrvatskoj, organizirao prilagodbu trening programa domaćem tržištu te edukaciju tima trenera. Iza sebe ima višegodišnje iskustvo u isporuci treninga iz različitih poslovnih područja i tisuće zadovoljnih polaznika. Certificiran je za isporuku velikog broja treninga iz područja prodaje, voditeljskih vještina, kreativnosti i inovativnosti, kao i mnogih drugih vještina osobnog razvoja. Od užih specijalnosti, Mario se ističe u treninzima pregovaračkih vještina i prodaje, te uspješno pomaže HR menadžerima ovladati vještinama mjerenja učinka edukacije na organizaciju kako bi prikazali vidljive i mjerljive rezultate te ROI (Return on Investment) na edukaciju. Također ima veliko iskustvo u proces uvođenja kulture proaktivne odgovornosti (accountability) zaposlenika u organizacijama, s ciljem ostvarivanja ključnih organizacijskih rezultata. Ovaj trenersko-konzultantski pristup, do sada je uspješno implementirao u suradnji s upravama i vodećim menadžmentom nekoliko kompanija u Hrvatskoj.

Nakon uspješnih sedam godina koje je proveo kao direktor i poslovni trener u DOOR Training Hrvatska, početkom 2016. godine Mario pokreće agenciju za digitalno učenje eWyse i svoje djelovanje usmjerava na međunarodno tržište razvoja elearning rješenja. Iz područja elearninga, a temeljem dosadašnjeg iskustva u području organizacijske kulture, eWyse agenciju usmjerava u digitalnu transformaciju imajući u vidu organizacijsku kulturu kao „živi organizam“ koji direktno proizvodi organizacijski rezultat.

Mario pomaže kompanijama u svim poslovnim sektorima, velikim dijelom u bankarskom sektoru, sektoru FMCG proizvodžačke i retail industrije, proizvodnim i uslužnim kompanijama raznih profila od farmaceutike do financija. Od njegovih međunarodnih i regionalnih klijenata možemo izdvojiti Unicredit group, Raiffeisenbank, Ernst & Young, Loreal, Sony, Zoetis, Roche, Vetropack group, i mnoge druge.

Spoj Mariovog dosadašnjeg iskustva, znanja i radnog entuzijazma uz snažnu trenersku predanost i usmjerenost prema polaznicima garantira vam da ćete na njegovim treninzima i radionicama ostvariti  uporabnu vrijednost za sebe koju ćete moći uspješno kapitalizirati na poslovima na kojima radite.

Vrijeme

četvrtak i petak, 17. i 18.5.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Strategije i taktike poslovnog pregovaranja
Vrijeme četvrtak i petak, 17. i 18.5.2018. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba