Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Strategija budžetiranja za internet marketing

Predavač

Nina Jocić

Svrha seminara

Sve je veći broj poduzeća u različitim industrijama koji digitalne aktivnosti ne percipiraju kao luksuz, već kao nužnost. Ovaj stav se zbog iznimno značajnih promjena u načinima komunikacije, ponašanju potrošača, kupovnim navikama i trendovima koji utječu na prodajne procese današnjice pokazao kao jedan od ključnih faktora za uspjeh. Svrha ovog seminara je upoznati se s kanalima i njihovom sinergijom, dostupnim alatima za istraživanje, određivati prioritete i rezati gdje najmanje boli.  

Namjena

Ovaj seminar je namijenjen osobama odgovornim za marketinške, promotivne i PR aktivnosti unutar poduzeća koja žele graditi i/ili unaprijediti svoju prisutnost na onlineu. Cilj je naučiti evaluirati postojeće stanje, definirati potrebne aktivnosti i prikladne ciljeve na aktualnim digitalnim kanalima, te odrediti potrebne investicije u svaki od tih kanala. Poseban naglasak se stavlja na samostalno određivanje optimalnog budžeta te uskladu s zadanim ograničenim sredstvima tj. princip rezanja troškova.

Način realizacije

PPT prezentacija, vježbe

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Određivanje ciljeva (svijest o brendu i prodaja)

II. Pregled i procjena već provedenih kampanja

III. Istraživanje

  • Analiza konkurencije
  • Analiza ključnih riječi
  • Analiza stanja na društvenim mrežama
  • Analiza prisutnosti i utjecaja influencera u industriji
  • Analiza stanja email baze

IV. Procjena potrošnje

  • Samostalno određivanje budžeta
  • Rad sa zadanim budžetom
  • Kako rezati?

V. Raspodjela po kanalima

  • Content
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • E-mail marketing
  • Oglašavanje na tražilicama
  • Display oglašavanje
  • Mobilno oglašavanje
  • Online odnosi s javnošću
  • Optimizacija web stranice

VI. Određivanje prioriteta & definiranje KPI-eva

VII. Praćenje i mjerenje

VIII. Kvalitetni alati

Predavač

Nina Jocić kao Head of Online Media kreativne medijske agencije Universal McCann (članice I&F McCann grupe) vodi digitalni odjel, radi na razvoju i edukaciji članova, a primarno područje djelovanja su joj strategije za velike, srednje i male klijente u različitim industrijama (od Coca-Cola Company preko H&M-a, Pandore do BIPA-e i Zagrebačke Pivovare).

Kao najveće zadovoljstvo u poslu navodi razvijanje novih koncepata koji povećavaju efikasnost i isplativost investicije, a posebnu pažnju pridaje kombinaciji budžeta i kreative kao ključnoj kombinaciji za uspjeh. Vjeruje da ne postoji pretežak (klijentski) zadatak, samo manjak kreativnosti (i vremena) u rješavanju.

Vrijeme

četvrtak, 18.1.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Strategija budžetiranja za internet marketing
Vrijeme četvrtak, 18.1.2018. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba