Otvoreni seminari
Naziv seminaraSpecijalist za prodaju - Upravljanje ključnim kupcima
Predavač
Snježana Kupres
Iz programa seminara
Stalne promjene ponašanja i navika kupaca, kompleksni B2B prodajni procesi sa sve većim brojem uključenih dionika u donošenje konačne odluke, te ponekad naizgled nepremostivi prigovori kupca i prepreke na tržištu , realnost je s kojom se suočava profesionalna prodaja. U sve složenijim tržišnim uvjetima sve češće potrebno je razmišljati o utjecaju čimbenika o kojima dosada niste razmišljali. Razumijevanje psihologije prodaje vaša sposobnost da zainteresirate klijente za nove mogućnosti uz stručnost razlike su između prosječnog i izvrsnog prodajnog profesionalca.
Teme modula:
-
Growth mindset - kako mentalni sklop utječe na komunikaciju, vođenje i upravljanje ključnim kupcima
-
Paretovo načelo 80/20 i njegova primjena u prodaji
-
Od potencijalnog kupca do statusa ključnog kupca - u kojem trenutku potencijalni kupac dobiva status ključnog kupca
-
Proces donošenja odluka u B2B prodaji - tko ima i kakvu ulogu u procesu donošenja odluke
-
Faze prodaje: od predprodajnog procesa do postprodajnog procesa
-
Upravljanje vremenom - vrijeme kao resurs u vođenju ključnih kupaca
-
USP jedinstvena prodajna prednost - zašto je važna, kako je definirati i komunicirati
Vrijeme
petak, 5.3.2021. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Westin, Kršnjavoga 1, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar