Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Specijalist za prodaju - Upravljanje ključnim kupcima

Predavač

Snježana Kupres

Iz programa seminara

Stalne promjene ponašanja i navika kupaca, kompleksni B2B prodajni procesi sa sve većim brojem uključenih dionika u donošenje konačne odluke, te ponekad naizgled nepremostivi prigovori kupca i prepreke na tržištu , realnost je s kojom se suočava profesionalna prodaja. U sve složenijim tržišnim uvjetima sve češće potrebno je razmišljati o utjecaju čimbenika o kojima dosada niste razmišljali. Razumijevanje psihologije prodaje vaša sposobnost da zainteresirate klijente za nove mogućnosti uz stručnost razlike su između prosječnog i izvrsnog prodajnog profesionalca.

Teme modula:

  • Growth mindset - kako mentalni sklop utječe na komunikaciju, vođenje i upravljanje ključnim kupcima
  • Paretovo načelo 80/20 i njegova primjena u prodaji
  • Od potencijalnog kupca do statusa ključnog kupca - u kojem trenutku potencijalni kupac dobiva status ključnog kupca
  • Proces donošenja odluka u B2B prodaji - tko ima i kakvu ulogu u procesu donošenja odluke
  • Faze prodaje: od predprodajnog  procesa do postprodajnog procesa
  • Upravljanje vremenom - vrijeme kao resurs u vođenju ključnih kupaca
  • USP jedinstvena prodajna prednost - zašto je važna, kako je definirati i komunicirati

Vrijeme

petak, 5.3.2021. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Specijalist za prodaju - Upravljanje ključnim kupcima
Vrijeme petak, 5.3.2021. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.