Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Specijalist za prodaju - Prodajni razgovori

Predavač

Snježana Kupres

Iz programa seminara

U interakciji sa potencijalnim i postojećim klijentima, kupcima, korisnicima važno je graditi odnos razumijevanja, a što je preduvjet za dugoročnu suradnju. Suradnja sa kupcem se temelji na uključivanju kupaca u proces kako bi zajednički kreirali koristi i vrijednost u skladu sa njihovim najvažnijim potrebama i očekivanjima. Odnos se gradi kroz verbalnu i neverbalnu komunikaciju i zahtjeva fokus i iskreni interes za sugovornika. Prodajni razgovor je komunikacija sa jasnim ciljem. Cilj prodajnog razgovora je zaključiti prodaju. Prodajni razgovor odvija se kroz nekoliko faza. Od faze od educiranja i osvještavanja klijenta, preko poticanja potrebe za proizvodom ili uslugom do zajedničkog kreiranja rješenja/solucije koji vodi zatvaranju prodaje.

Teme:

  • Aspekti komunikacije - verbalna, para verbalna, neverbalna komunikacija
  • Komunikacija sa ciljem i svrhom - usmjeravanje komunikacije u željenom smjeru
  • Rapport - kako graditi dobre odnose i stvoriti ozračje razumijevanja sa sugovornikom
  • Faze prodajnog razgovora:
    • Faza istraživanja situacije u kojoj se kupac nalazi i problema sa kojima se suočava
    • Faza poticanja potrebe kupca za rješenjem
    • Faza poticanja na prihvaćanje ponuđenih solucija i zatvaranje prodaje
  • Up selling, Cross selling

Vrijeme

četvrtak, 4.3.2021. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Specijalist za prodaju - Prodajni razgovori
Vrijeme četvrtak, 4.3.2021. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.