Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Specijalist za internet marketing

Predavač

Nina Jocić, Marko Pačar, Miroslav Varga, Ilija Brajković, Zorin Radovančević

Iz programa seminara

I. Internet marketing, 12.9.2019. 

  • Internetski marketing - kanali i mogućnosti oglašavanja
  • Web stranica - mjesto na kojemu sve počinje i (ponekad) prebrzo završava
  • Osnove internet analitike
  • Ključni kanali i njihovi međuodnosi
  • Osnovi pojmovi i koncepti internet oglašavanja
  • Native sadržaj i oglašavanje - elementi, primjena, produkcija, praćenje
  • Praćenje, optimizacija i maksimizacija rezultata internet marketinga

II. SEO - kako izgraditi SEO strategiju, povećati organski promet i ostvariti poslovne rezultate, 3.10.2019.

  • Uvod u SEO
  • Početak SEO implementacije
  • Online autoritet
  • Važnost i uloga ključnih riječi
  • Proces stvaranja dobro optimizirane web stranice
  • Optimiziranje sadržaja za tražilice - najvažniji faktor uspješne stranice

III. Google Ads, 25.10.2019. 

  • Uvod u Google Ads
  • Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike
  • Oglasi i ključne riječi
  • Izrada izvješća
  • izrada kampanje

IV. Marketing na društvenim mrežama, 21.11.2019.

  • Strateški pristup marketingu na društvenim mrežama
  • Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter
  • Sadržaj na društvenim mrežama
  • Komunikacija na društvenim mrežama
  • Praćenje rezultata komunikacije i promocije na društvenim mrežama
  • Oglašavanje na Facebooku i Instagramu

V. Google Analytics, 28.11.2019. 

  • Postavljanje ciljeva u Google Analyticsu
  • Standardni i prilagođeni izvještaji
  • Mjerenje rezultata kampanja
  • Google Tag Manager

Predavač

Nina Jocić kao Head of Online Media kreativne medijske agencije Universal McCann (članice I&F McCann grupe) vodi digitalni odjel, radi na razvoju i edukaciji članova, a primarno područje djelovanja su joj strategije za velike, srednje i male klijente u različitim industrijama (Coca-Cola Company, H&M-a, Pandora, BIPA, Zagrebačka Pivovara). Kao najveće zadovoljstvo u poslu navodi razvijanje novih koncepata koji povećavaju efikasnost i isplativost investicije, a posebnu pažnju pridaje kombinaciji budžeta i kreative kao ključnoj kombinaciji za uspjeh. Vjeruje da ne postoji pretežak (klijentski) zadatak, samo manjak kreativnosti (i vremena) u rješavanju.

Marko Pačar je jedan od trojice osnivača Granular Group konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti i digital growth. U svom radu pomaže klijentima sastaviti održivu strategiju digitalnog rasta kroz koordinaciju timova zaduženih za SEO, CRO, UX, UI, te digitalne analitike. Prije nedavnog otvaranja vlastite agencije, radio je u Degordianu kao voditelj odjela za web analitike i optimizaciju web stranica. Ima iskustvo rada u brojnim industrijama i kategorijama klijenata – od lokalnih klijenata pa sve do globalnih korporacija.

Miroslav Varga je GCT - Google Certified Trainer kojih na svijetu ima manje od 400, a samo u Googleu radi preko 80.000 zaposlenih. Jedini je certificirani Google Ads individual i nositelj GAIQ certifikata u statusu djeda na svijetu. Diplomirao je na strojarskom fakultetu u Zagrebu i apsolvirao dva poslijediplomska studija. Radi kao CRM i PPC quality control voditelj u tvrtki Escape iz Osijeka. Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali razumljivo, dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora. Jedan je od najnagrađenijih predavača i stručnjaka iz područja internet marketinga čija je najveća prednost: „...sve sam razumio što ste pričali, a bilo me strah da neću moći pratiti...“

Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina se aktivno posvetio društvenim mrežama. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocijenjenim predavačima.

Zorin Radovančević je Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.

Vrijeme

12.9.2019, 3.10.2019, 25.10.2019, 21.11.2019, 28.11.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

5500,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Cijena jednog modula iznosi: 1390,00 + PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Specijalist za internet marketing
Vrijeme 12.9.2019, 3.10.2019, 25.10.2019, 21.11.2019, 28.11.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.