Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Seminar: Situacijsko vođenje (8. i 9.6.2020.)

Predavač

Đurđica Preočanin Koricac

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen.

Tehnologija mijenja sve sfere našeg života pa tako i svijet rada. No, bez obzira na sve tehničke vještine i znanja koja kontinuirano moramo graditi, ona vještina koja postaje sve važnija i bez koje još uvijek ne možemo biti uspješni niti kao voditelj, ali niti kao član tima, jest vještina vođenja i utjecanja na ljude s kojima radimo.

Svakodnevno nas zbunjuju različitim pristupima i teorijama vođenju – rađaju li se lideri ili se razvijaju, moram li biti kao Steve Jobs ili Bill Gates ili netko treći - da bih bio dobar lider, kako motivirati ljude, kako voditi mlade generacije…

Situacijsko vodstvo nudi vrlo jednostavne odgovore na sva ta pitanja. Situacijsko vodstvo je model vođenja koji svakom voditelju, bez obzira na hijerarhijsku razinu ili veličinu tima, nudi alat kako voditi ljude u svakoj situaciji, prilagođavajući osobni stil vođenja njihovoj kompetenciji i motivaciji za određeni zadatak.

Upravo zbog svoje jednostavnosti i univerzalne primjenjivosti i izvan organizacijskog konteksta, Situacijsko vodstvo je model po kojem mnoge organizacije u svijetu educiraju svoje ljude – od vrha piramide do prve linije, čime ono postaje univerzalni jezik vođenja u organizaciji kojeg svi usvajaju.

Ovaj model vođenja kaže da ne postoji jedan univerzalno uspješan stil vođenja, već da uspješni voditelji prilagođavaju svoj stil vođenja trenutnoj situaciji, zadatku i spremnosti njihovih ljude da ga obave.

U dva dana edukacije, polaznici će naučiti kako se služiti ovim modelom, procijenit će svoj vlastiti stil vođenja i iz te procjene vidjeti u kojem smjeru se trebaju razvijati, naučit će što motivira ljude i kako se razlikuju mlade generacije od ovih starijih. Također će naučiti kako razvijati ljude, ali i kako reagirati kada nečiji rezultati rada počnu opadati, a bavit ćemo se i vođenjem kad nemamo pozicijsku moć i širenjem svog utjecaja unutar virtualnih timova.

Namjena

Trening je namijenjen voditeljima svih razina, ali i voditeljima projekta, te svim onima koji na neki način moraju pridobiti povjerenje drugih ljudi da ih slijede.

Način realizacije

Interaktivna radionica, prezentacija, igre, upitnik samoprocjene stila vođenja, film

Iz programa seminara

  • O liderima i liderstvu – rađaju li se ili razvijaju?
  • Procjena stila vođenja – upitnik i rezultati koji se dobiju odmah na programu
  • Situacijsko vodstvo (stilovi vođenja, razine spremnosti)
  • Razvojni i regresijski ciklus u vođenju zaposlenika
  • Spremnost i razvoj pojedinaca unutar mog tima
  • Svijet rada u 21. stoljeću, očekivanja ljudi i različitih generacija i kako kompanije odgovaraju na njih
  • Što motivira različite ljude i generacije

Predavač

Đurđica Preočanin Korica bavi se konzaltingom u ljudskim resursima, edukacijama, timskim i individualnim coachingom. Samostalnu tvrtku osnovala je nakon 20 godina rada u korporacijama (Coca-Cola HBC, Siemens, AstraZeneca, AddikoBank) u Hrvatskoj i regiji.

Diplomirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, engleski i njemački jezik i književnost. Dodatno se educirala kroz korporacije u kojima je radila, ali i izvan njih. Član je britanskog instituta za ljudske resurce (CIPD, chartered member) i certificirani timski i individualni coach pri Akademiji za Executive Coaching iz Londona (AoEC).

Svojim radom želi pomoći pojedincima, timovima i organizacijama da kreiraju radne uvjete prilagođene čovjeku, u kojima i ljudi i organizacija mogu rasti i napredovati.

Vrijeme

ponedjeljak i utorak, 8. i 9.6.2020. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Westin

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Seminar: Situacijsko vođenje (8. i 9.6.2020.)
Vrijeme ponedjeljak i utorak, 8. i 9.6.2020. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.